Merhaba siyah papatyalarım🌼🌼
Nasılsınız❤️?
Ben o çok beklenen yeni bölüm ile geldim. Fazla bekletmeden sizi yeni bölüme alayım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar ❤️
...
*MUTLU SONSUZ*
...
47. BÖLÜM
4 GÜN ÖNCE
ALP'İN ANLATIMINDAN
Yağmur şiddetini artırırken karşımda duran kıza baktım.
"Kime diyorum, merhaba dedim. Galiba dilini yuttun. Ya da belki dilsizsin. Ama dur az önce konuşuyordun."
O kadar hızlı konuşmuştu ki hiçbir şey anlamamıştım. Tuttuğum eline baktım. Ne yaptığımı farkedip hızla elimi çekip arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Heyy kime diyorum. Hey kalbi kırık beyefendi."Dediklerine aldırmayıp yürüdüm ta ki kolumdan tutulup çekilinceye kadar. Sinirle arkamı dönüp kolumu çektim. Az önceki kız beklemediğim anda yere düştü. Öyle durup ona baktım. O ise ayağa kalkıp beni azarladı.
"Şurada iyilik yapalım dedik. Yaptığına bak be. Ben sana nasihat vereyim. Sen beni yere yitip düşür."
"Senin nasihatine hiç ihtiyacım yok. Ayrıca kusura bakma istemeyerek oldu."
"Valla kusura bakarım kalbi kırık beyefendi."Gülümseyip elini tekrardan uzattı.
"Hadi baştan başlayalım. Merhaba ben Çesil. Senin adın ne kalbi kırık beyefendi."
Eline baktım. Bu kızda ki cesaret neydi böyle. Üzerine doğru yürüdüm.
"Şu an tanımadığın bir adamla, ıssız bir sokağın ortasındasın. Ama sen kaçmak yerine benimle tanışmak istiyorsun."
Benim yaptığımı yapıp üzerime doğru yürüdü.
"Şu anda hiç tanımadığın bir kadınla, ıssız bir sokaktasın. Ama sen kaçman gerekirken üzerime yürüyorsun."Dediklerine gülüp kahkaha atıp geri çekildim. Kız bir anda bağırıp boynuma atladı.
"Seni güldürdüm."
Bir anda dumura uğradım. Hareket edemedim. Bu kız ne yapmaya çalışıyordu?
Benden ayrılıp gözlerime içine bakıp konuştu.
"Ben Savaş'ın komşusuyum. Senin onun bahçesinden çıkarken gördüm. Kusura bakma ama bahçede olan tüm konuşmalara şahit oldum. Açıkçası çok kötü görünüyordun ve seni öyle bırakmazdım. Ben de yardım etmek istedim. Şu anda seni güldürdüğüme göre yardım etmiş bulunmaktayım. Benim görevim buraya kadardı. Görüşürüz kalbi kırık beyefendi."
"Çok konuşuyorsun nefes al."Derin nefes alıp gülümsedi. Ardında arkasını döndü. Gideceği anda kolundan tuttum. Yavaşca bana dönüp tuttuğum koluna baktı. Elimi kolundan çekip sakince ona elimi uzattım.
"Merhaba Çesil ben Alp."
Bana bakıp gülümsedi ve elini uzattı.
"Merhaba kalbi kırık Alp bey."
Elini ellerimin arasından çekip konuştu.
"Ben görevimi yaptığıma göre artık gideyim. Görüşürüz kalbi kırık beyefendi."
Elini sallayıp göz kırpıp arkasını dönüp yürüdü. Ona bakıp benden biraz uzaklaştığında bağırdım.
"Görüşürüz kalbi kırık bayan."
Dediğimi duyduğunda bana bakıp gülümsedi ve bağırdı.
"Ha bu arada bir şey söylemek istiyorum. Zaten seni bir daha görmeyeceğim. Bu yüzden söylesem bile bir şey değişmeyecek."
Gözlerimin içine bakıp bir anda hiç beklemediğim bir şey söyledi.
"Çok tatlısın."
Arkasını dönüp koşarak uzaklaştı ve karanlık sokakta gözden kayboldu.4 GÜN SONRA
Odadaki boy aynasından kendime baktım. Üzerimdeki göğüs dekolteli ve balon kollu beyaz gelinlikle çok güzel görünüyordum. Dalgalı saçlarım ve hafif makyajım ile duru bir güzelliğim olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]
Romanzi rosa / ChickLitKaranlık bir geçmişi olan bir adamın sevdiği kadını geçmişinden uzak tutmak için neler yapar sizce... Mesela kapısına bir papatya koyar... Küçük bir kelebeğin siyah papatyaya aşkı... İLK YAYIN TARİHİ 26.01.2021 SON BÖLÜM 07.06.2021 TARİHİNDE TAMAM...