21. BÖLÜM / SENİ SEVİYORUM

181 19 57
                                    

MERHABA SEVGİLİ OKURLARIM YENİ BÖLÜM GELDİİİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ 🤍

BENİM İÇİN UZUN VE HEYECANLI BİR BÖLÜM OLDU UMARIM BEĞENİRSİNİZ❤️

YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN.

MEDYADA ASLI VE SAVAŞ VAR. VEEE BU FOTOĞRAF BU BÖLÜMDEN KÜÇÜK BİR KISIM.😉

21. BÖLÜM

Gözlerimi yavaşça araladım. Etrafıma bakındım. Savaş yanımdaydı ve başını ellerimin üzerine koymuştu. Elimi hızla çektim.
" Ne yapıyorsun sen? "
" Güzelim beni çok korkuttun. Nasıl bu hale geldin. Kim yaptı?"
"Sen beni bu hale getirdin." dedim. Umursamayıp kolumdaki serumu çıkardım. Hızla ayağa kalkıp odadan çıktım.
"Aslı dur. Ne oldu güzelim?"
Duvardan tutunup yavaşça yürüdüm. Savaş yanıma gelip kolumdan tutu.
"Bırak kolumu"
"Bana ne olduğunu anlatmadan bir yere gidemezsin."
"Ben mi anlatacağım. Asıl senin bana anlatman gerekiyor. O gün o iki adamın nasıl öldürdüğünü anlat."
"Aslı sen ne diyorsun?"
"Ne diyorum demek. Savaş Barutçu bana saldıran adamları öldürmüşsün."
Savaş öylece bana baktı ve kafasını eğdi. Demek doğruymuş onları öldürmüş.
"Ben onların sana öyle yapması anla işte delirmiştim."
"Saçmalama sen beni o gün ilk defa gördün ve ilk defa gördüğün kız için bunu yapar mısın."
"Güzelim sakin ol eve gidip konuşalım."
"Sus yeter artık. Ne konuşacaksak şimdi şu an konuşacağız."
"Evet onları ben öldürdüm."
Gözümden bir damla yaş aktı o an. Ben ona güvenmiştim. Her şeyim olmuştu o benim her şeyim.
"Neden? İlk defa gördüğün bir kız için neden yaptın?"
"Çünkü o lanet babam o piçi gördüm onlar da. Onlar da onun gibiydi. Çünkü o da anneme bunu yapmıştı. O da anneme tecavüz etmişti. Annem babamla evli olsa da bunu yapmıştı. Çünkü o yaptığı şeyden sonra ben oldum. Çünkü ben tecavüz çocuğuyum. Oldu mu Aslı anladın mı? Ben kendimden ne kadar nefret etsem de seni bir o kadar sevdim. Lanet olası o adam bu haltı yapıp beni çocuğu olarak görmeyen adam yüzünden yıllarca kendimden nefret ettim. Ama sen bana kendimi tekrar sevmeyi gösterdin. "
Duyduklarım ile ona öyle baktım. Benim bilmediğim daha ne çok şey varmış.
" Sen bana neden anlatmadın. Bana sadece o günlüğü verip okuttun. Ama ondan başka seninle ilgili hiçbir şey bilmiyorum. Benden daha ne saklıyorsun. "
" Senden hiçbir şey saklamıyorum güzelim. Sadece bu kapkara geçmişimin seni kirletmesinden korkuyorum."
Ellerimi saçlarımdan gezdirip yere oturdum. Savaş da benimle beraber yere oturdu. Dizlerimin kendime çekip ellerimle yüzümü kapatıp ağladım.
"Erol geldi. Bana o iki adamı nasıl öldürdüğünü gösterdi. O an dedim Savaş asla bunu yapmaz. Benim tanıdığım sevdiğim adam bunu yapmaz dedim. Ailemi senin için karşıma aldım. Biliyor musun senin için katlandım herşeye. Hatta o gerizekalı Erol'un tehdidine hiç düşünmeden sen diyebilirdim. Ama şu an öyle değil. Savaş ben bundan sonra sana nasıl güveneyim. "
Savaş kolumdan tutup çekti ve bağırdı.
" Ne tehdidi? O piç sana ne dedi Aslı? "
" Ya sen ya ailem Savaş. Seni seçersen ailemi kaybedeceğim ailemi seçersem seni. Ama biliyor musun hiç düşünmeden sen diyebilirdim. "
Yüzümü ellerinin arasına alıp gözümdeki yaşları sildi.
"O Piç hiçbir şey yapamaz. Ben buradayım güzelim hiçbir şey olmasına izin vermem. Seni de aileni de korurum."
"Ben sana nasıl güveneyim Savaş. Bana hayatını gizleyen, benden bir şeyler saklayan adama nasıl güveneyim."
"Aslı ben senden hiçbir şey saklamıyorum. Sadece geçmişimden uzak tutuyorum."
"Geçmişin de ne var Savaş Barutçu"
"Ben söyleyeyim. Savaş masum değil hiçbir zaman da masum olmadı. Senin ile oldu çünkü sen onu geçmişini sorgulamayacak ve saf ve temiz sevecektin. Ona anlat hadi oğlum. İnciyi nasıl sevdiğini anlat ona, sonuçta bilmek hakkı. Ona söyle İnci gibisin de hatta annem gibi olan tüm kadınlara zaafım var desene. Anlat hadi benimki sevgi değil de delilik de. Anneme benzeyen her kızı seviyorum de. İnci'yi de sevdim ama onu öldürdüm de. "

SİYAH PAPATYAM [DÜZENLENİYOR‼️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin