NEMESIS

1.3K 99 14
                                    

...

Jennie gözlerini halıdan almadan anlatırken, karşısında oturan uzun sarı saçları olan kadının gözleri ondaydı. 

Jennie'nin aksine boyu uzundu. Yüz hatları keskin, gözleri simsiyahtı. 

Ve simsiyah gözlerini genç kıza dikmiş onu dikkatle dinlerken, Jennie ondan korkmuş da olsa garip bir şekilde ona kolaylıkla ısınmıştı. 

Yüzünü tanıdığına emindi. Bu kadın ona bir yerden tanıdık geliyordu. 

Hiç bilmediği bir eve getirilmişti ve karşısında oturan kadın ona, anlatmaya devam etmesini söyleyen bakışlar atıyordu.

...

Lisa'nın evi Jennie'nin evinin aksine bembeyazdı ve insanı ferahlatan bir dekorasyonu vardı. 

Geçen sene Daphne ona bu eve taşınmasını söylemişti, böylece hem Jennie'e hem de kızların babasına sahip çıkabilecekti. 

Daphne üç kardeşin ortancasıydı ve bütün akrabaları arasında en güzeli olarak anılırdı. Neşeli, cıvıl cıvıl bir kızdı, her zaman herkese samimi yaklaşır ve herkesle iyi olmak isterdi. Tıpkı ablası gibi kızıl saçları vardı ancak o uzun ve düz kullanırdı saçlarını. Bütün kardeşlerin tek ortak noktası, ceset kadar beyaz ten renkleriydi ama bu ten rengi, Daphne'de ışıl ışıl parlıyordu. Ablasının aksine çilleri yoktu, teni pürüzsüzdü. 

Bu kadar zıtlığa rağmen, yine de büyük ablaları Emma ile samimi olsalar da, Jennie her zaman üçünün arasından sıyrılmıştı. Daphne, Lisa'ya bu apartmana gelmesini söylerken, Jennie ile arkadaş olmalarını umuyordu. 

Ama Daphne'nin tahmin ettiği gibi olmamıştı, Lisa ve Jennie aynı apartmanda olmalarına rağmen neredeyse hiç iletişim kurmamışlardı. Hatta birbirlerini, hiç denecek kadar az görmüşlerdi. 

Yine de Lisa, Jennie ile yakın olabilmek için dün gece bir fırsat bulmuştu ve genç kızı evine alarak onunla sohbet etmişti. Yani denemişti. Jennie pek konuşan biri değildi.

Ferah evin kapısı çaldığında, Lisa bakışlarını tezgahtan alıp kapıya ilerledi ve açtığında karşısında sevgilisini gördü. Bakışları genç kızı gördüğünde ışıldadı ve sarılmak için ona kollarını açtı. 

Daphne sevgilisinin kolları arasına girdi ve sarıldıkları birkaç saniyeden sonra, başını Lisa'nın omzundan kaldırıp meraklı sesiyle konuştu. "Onun burada olduğunu söylemiştin? Bu bir şakaysa hiç komik değil."

Lisa gülerek başını olumsuz anlamda salladı. "Odamda uyuyor, gidip konuşabilir-"

"Uyandım."

Jennie'nin sesi, sarılan iki sevgilinin korkuyla irkilmesine sebep olsa da, Daphne kardeşini görür görmez kocaman gülümsedi. "Jennie!"

Jennie ve Daphne yan yana olduklarında anlaşsalar da, isteyerek aynı ortama girdikleri olmazdı. İkisi de zıt karakterlere sahiplerdi ve Jennie, Daphne'yi yapmacık bulurdu. Yine de iyi niyetinden şüphesi yoktu tabii.

Gülümsemeyi denedi ve kardeşine doğru bir adım attı. "Daphne..."

Jennie ona doğru bir adım atar atmaz Daphne bir kaç adımda yanına geldi ve ona sıkıca sarıldı. "Seni çok özledim!"

Bu cümle Jennie'nin bu sefer gerçekten gülümsemesini sağladı. "Ben de seni özledim."

Daphne kızdan ayrıldı. "Rahat uyudun mu? Babamla kavga etmişsiniz..." Son cümlesini suratını biraz düşürerek söylemişti ama hala neşeliydi.

Jennie olumlu anlamda başını salladı. "Önemli değil, her hafta düzenli olarak yapıyoruz." Gülümsemesini silmeden söylemeye çalışsa da, hala kırgındı ve bu, halıya bakarak devam etmesine sebep oldu. "Sadece... bu sefer beklemediğim sözler aldım." Hızlıca kendini toparladı ve gülümsedi. "Ama problem değil."

Daphne'nin yüzü düşse de, kız kardeşini üzmemek adına gülümsedi. "Bugünü bizimle geçirmek ister misin?"

Jennie anlamaz şekilde baktı. Dışarıya çıkma düşüncesini sevmemişti. "Dışarı çıkmak kulağa iyi gelmiyor."

Daphne bir kaç saniye düşündü ve aklına gelen fikir onu gülümsetti. "Evde takılırız, film izleriz ve içeriz?"

Jennie reddetmek için sebep arıyorken, çaresizliği suratına yansımıştı. Lisa bunu fark edip atıldı. "Sınavların başlamıyor muydu?"

Bu soru Daphne için olmalı ki, genç kızın neşesi anında kaçmıştı. "Tanrım, tamamen aklımdan çıkmış..."

Hevesi kaçmış yüzüyle, Jennie'e özür diler bakışlar attı. "Tatlım üzgünüm, çalışmam gerek. Ama mutlaka bu hafta alacağım seni."

Jennie gülümsememek için çabaladı, muhtemelen uzun bir süre daha görüşmezlerdi. Fakat Lisa mutluluğunu engelledi. "Sen çalış, ben de Jennie'e biraz ders çalıştırayım."

Jennie'nin kaşları çatılsa da, Daphne bunu sevmişti. Tekrar canlanmış suratı ile kardeşine döndü. "Lisa da pastacılık mezunu. Sana çok yardımcı olur."

Jennie iç çekti, bugün bu çiftten kaçışı yoktu. "Çok güzel olur."

Daphne sevinçle Lisa'ya baktı. "Benim çıkmam gerek." Jennie'e döndü. "Güzel vakit geçirin."

Kapıyı kapatıp çıktı ve iki kızı baş başa bıraktı. 

...

nemesis || jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin