(Bölüm düzenlenmiştir!)
Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Her yer karanlıktı...Sanki gözlerinin önüne çekilen siyah set yetmemiş,düşünceleri bile kararmıştı.Kayla ne düşünebiliyordu ne de önünü görebiliyordu ... Bir anda açılan ışıkla etrafı yoklamaya çalıştı. Fakat gördüğü ışık yapay bir aydınlanma değildi, saf ateşti! Ateş topları giderek büyüyerek bir yangını haber veriyordu... Belki de kurtuluşu olmayacak kadar heybetli bir yangını...Kayla o an baktı ateş sayesinde aydınlanan yere...Kurtulmaya çalıştı alevlerden... Fark edemediği belki de gözlerinin ısrarla görmek istemediği şeyi o an gördü. Ya zihni ona büyük bir oyun oynuyordu ya da inanmadığı inanmak istemediği şeyler birer birer önüne fırlatılıyordu. Yangın onun çevresindeydi ama ona zarar vermiyordu! Yangın sevdiklerine , ailesine onu bütün yapan kişilere zarar veriyordu. Etrafı dolduran çığlıklar kulaklarında yankılanmakla kalmıyor adeta kalbine işliyordu. Her çığlıkla kendi benliği bir parça daha kayba uğruyordu. Kayla kendini kaybediyordu...
"Hayır,hayır....HAYIRRRRRR!OLMAZ !YALVARIRIM YAPMA! DUR LÜTFENN!!!"
Çığlıklarını durduramazken yardım bekliyordu. Amaçsızca elini uzatıyordu bir umut... Sevdiklerini kurtarmak için çaresizce her yola başvuruyordu. Acımasızdı düşman onun umutlarını hayallerini yıkmak istercesine kinine bağlıydı. Karanlık değildi düşman sinsiydi, düşüncesizdi ve bir o kadar kalbi çürük bir insan görünümlü şeytandı!Şeytan ona yaklaştıkça yardım dilenircesine baktı kız bir süre... Aslında çukura itilmeyi bekledi. İtildiği yere şiddetle çarpmayı bekledi... Savrulmasının son bulmasını, içine çöken nefretin başladığı yerde kurumasını bekledi.
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Bir anda açılan gözleri önce karanlık odada dolaştı. Yan tarafındaki lambayı yakıp kabustan dolayı terleyen yüzüne soğuk ellerini bastırdı. Bu kabusları bir senedir her gece görüyordu.Artık alışması gerekirken ,kabuslar içini cayır cayır yakıp kalan benliğini çürütüyordu yavaş yavaş...Amansız bir hastalık gibi içini baştan sona kemiriyordu...
İntikamını alana kadar da bitmeyecekti.
Artık vakit geldi diye düşündü Kayla...
Ondan umudunu, ailesini çalanları birer birer halletmeliydi. Öyle bir acı çekmelilerdi ki onun çektiğinin yanında bin beter olmalıydı.Eğer tutunacak dalı olsaydı saldırmayacaktı ama madem savaş istiyorlardı o zaman o da bunu onlara verecekti. Göze göz... Dişe diş!
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
MERHABA ARKADAŞLARRRRR ...EVET İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR 😊😊BİLİYORUM KISA AMA BAŞLANGIÇ İÇİN ŞİMDİLİK YETERLİ ,ZAMANLA BÖLÜMLER UZAYACAKTIR😊 İLK ÖNCE BİRKAÇ ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM :BU HİKAYE KAFAMDA BİTELİ ÇOK OLDU ,FAKAT YAZIYA DÖKMEK İNANILMAZ ZOR !ÖZELLİKLE BUNU BİRİLERİYLE PAYLAŞACAKSAN ÇOK DAHA ZOR YAZMAK İÇİN MASAYA OTURUP KAÇ KERE KALKTIĞIMI GÖRSENİZZZZ 😁😁AMA GEREK ÜNİVERSİTEDEN ARKADAŞLARIMIN DESTEKLERİ😉 (EMİN OLUN ÇILDIRTTIM ONLARI DA ,ÇOK ÇEKTİLER BENDEN)GEREKSE WATTPAD ARKADAŞIM ZEYNEP'İN DE DESTEKLERİ İLE YAZDIM SONUNDA ....BANU ARZU VE SİNEM BÖLÜMÜ OKUDUĞUNUZDAKİ TEPKİNİZİ ÇOOOOK MERAK EDİYORUM 😄😄😄ARKADAŞLAR HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM VE ŞİMDİDEN BU DELİYİ ÇEKTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUMMM😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...