ÇOOOOOK ÖZÜR DİLERİM BAYA GEÇ YAZDIM BİRAZ SORUMSUZLUK OLDU AMA UMARIM BÖLÜM KAFANIZDAKİ SORULARI BİRAZDA OLSA YANITLAMIŞTIR BENCE BİRAZ SIKICI AMA SIRLARI AÇIĞA ÇIKARMAM GEREKİYOR ÇÜNKÜ İNTİKAM SÖZÜ FİNALE YAKLAŞIYOR AKLIMDA HARİKA BİR FİNAL VAR EVET KURGUM HAZIR AMA BU ARA BÖLÜMLER BENİ ÇOK YORUYOR O YÜZDEN BÖLÜMLER YAVAŞ GELİYOR TEKRARDAN ÖZÜR DİLERİM VEE BANA BÖLÜM YAZMADIĞIM İÇİN KIZAN SEDA NURU ÖPÜCÜK YAĞMURUNA TUTUYORUM BURDANN SİZİ ÇOK SEVEN YAZARINIZ ECE😊😊
(BÖLÜM ŞARKISIYLA OKUMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM!!!)Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
💥💥💥💥💥💥💥💥
Kayla'yı kobay olarak kullanmış. O ilaç... verdiği ilaç bünyesine oldukça büyük zarar vermiş. Onu zehirlemiş. Kayla... o ölüyor!"💥💥💥💥💥💥💥💥💥
(ARES'İN AĞZINDAN)Ne kadar kötü biri gibi göründüğümü biliyorum. Yani ben bu açıkladıklarıma rağmen kendimden hala nefret edebiliyorsam onlarda aynı şekilde , belki daha da fazla benden nefret ediyordu.
Belki de fazlaca babasına güvenen bir çocuktum o zamanlar... Ama o babamdı , Kayla ise o zamanlar tanımadığım bir kızdı sadece...
Babam bana sadece küçük bir oyun olduğunu söylemişti! Uyuşturucuyla uğraştığımı biliyordu. O Cenk piçini öldürmüştüm ama artık fazla olmuştu! O konuda zerre kadar pişmanlık duymuyorum.
Sadece....
Sadece.... o gün Kayla'yı orada tutmakla, onu babama teslim etmekle hayatımın en büyük hatasını yapmıştım.
Geri geldiğimde Kayla'yı bulamamıştım. Babam bana kaçtığını söylemişti. O savunmasız kıza içimde bir nefret büyüttüm bende! Çünkü; işlerimi batırmıştı ve elini kolunu sallayarak gitmişti öyle değil mi! Babam onu korkutacağını söylemişti. Güya ailesini yakacaktı(!) ama sonra mutlu mesut bırakıp ailesine kavuşturacaktı.
Yani tamam belki abartılı görünebilir ama biz normal insanlar değildik. Serdar Çetiner'in ilk çocuğu olmak beni de bu yolda duygusuzlaştırmıştı.
Serdar Çetiner yani namı değer babam...
Bilim adamı.... Kendine ait büyük bir laboratuvarı ve oldukça fazla çalışanı vardı. Bu durumla ve Kayla ile zerre ilgilenmemiştim. Ama şimdi sorumsuz halimin bu kadar insanı ne kadar zor bir duruma getirdiğini görüyordum!
Aslında bir bilim adamı olan "babam" kendi kobaylarını satın alıyordu.
Kayla'yı da ailesinden satın almıştı. Bunu öğrendiğimde resmen delirmiştim. Bir insan nasıl kızını hiçbir fikrinin olmadığı bir deneye kobay olarak verirdi hemde para karşılığı! Bu nasıl bir pislik çemberiydi!Ama tabi bilinmeyenler içinde olan bir diğer şeyde Kayla'yı dışarıda, soğukta ölmek üzereyken bulan "Akaydın" ailesiydi. Kayla onların üvey çocuğuydu ve gözden çıkarmalarıda bu yüzden kolay olmuştu.
Hala eksik bir şeyler vardı ama... Neden Kayla? Neden başka biri değilde o!
Kendi tarafıma çektiğim adamlarımla babamın kirli sırlarının peşine düşmüştüm. Bu kadar önemli olan deney hakkında bir fikir edinmeye çalışıyordum.
Bir gün laboratuvarın içine gizlice girdim. Fazlaca korunaklı ve çok fazla kameranın olduğu bir yerdi ama akşam yaptığımız plan ve kameraların yönlerini bir süreliğine değiştirmemiz sayesinde birkaç adamımla içeri gizlice sıvışmıştık.
Sabaha doğru 5 sularında babam ve yanında birkaç kişi içeri girdi. Aralarında sedyede yatan 17 yaşlarında soluk benizli bir oğlan çocuğu vardı. Belli ki daha uyuyordu. Ama kollarındaki delikler uyuşturulduğunu gösteriyordu. Babamın konuşmasıyla şaşkınlıkla gözlerimi çocuktan ayırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...