Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
Zamanı birazcık ileri sardım. Olay akışı ve yenilikleri görmeniz için, çok beklettim. Affedin...
Bu bölüm yılbaşı hediyesidir. Son özel bölümümüz olsun istiyorum. Hakkını vererek uzun yazacağım.
İyi okumalarr...
Önümde yemyeşil bir orman manzarası vardı. Gölge ve 4 yaşındaki minik oğlum Dağhan güzel havanın keyfini çıkarırcasına koşturuyor ben de keyifle onları izliyordum.
Eski kötü günleri atlatmış, hepsinin kötü bir rüya gibi kalmasını sağlamıştık, ben ve Ateş... Biz bir aile olmayı başarmıştık ve her gün buna şükrediyordum.
İyiki Ateş i tanımışım, iyiki beni kurtarmıştı. Omzumdan yakalanıp yanağımdan hızla öpülmemle karşıma zıplayarak oturan kardeşime gülümsedim.
Canım ablam nasılmış bugün? Bücürükler çok yormadı inşallah bal ablamı.
Umut un dediğiyle yüzünü elimle kavrayıp sulu sulu öptüm yanaklarından...
Umut çok güzel bir genç kız olmuştu. Bu sırada, derslerinden vakit bulduğu zamanlarda yanıma geliyordu ve bol bol sohbet ediyorduk.
Bugün çocukların doğum günüydü. Gerçekten ikisinin aynı ay aynı gün doğması benim için büyük bir mucizeydi ama gerçekleşmişti.
Hediyelerini bulamayacakları bir yere sakladım bu sefer bulamayacaklar eminim.
Umut un kendinden emin bir şekilde başını kaldırmasıyla öyle mi dercesine dudaklarımı büktüm.
Çocuklarım diye demiyorum ama saklanıp bulunmaması gereken şeyleri bulmakta mükemmel yeteneklilerdi.
Bazen bu konuda sorunlar yaşamıyor değildik ama onlar benim çocuklarım olduğu için kafa üstü sallandıramıyordum maalesef ki...
Ateş abi nerede, içeride de göremedim bir türlü, dışarı mı çıktı?
Derin bir iç çekerek boşta kalan elimi yanağıma yasladım.
Ateş abin şu an çoook büyük bir işle meşgul ve onunla konuşursan sinirden bayılacağına eminim.
Ateş sabah kalktığımızdan beri çocuklara hediye olarak aldığı oyun evini kurmaya çabalıyordu. Gerçekten çabalaması çok şekerdi ama beceremiyordu. Bunu 1 saat boyunca aynı parçaya alık alık bakmasından anlayabiliyordum.
Bana danışsa pek ala yardım ederdim. Fakat sadece kendisinin yapmak istediğini çok güzel bir şekilde açıklamıştı. Son 4 saattir o koca parçaların içinde sinirden yuvarlanıp durmakla meşguldü.
Biz de çocuklarla parti yapıyorduk işte...
Bahçede adım sesleri duymamla şaşırarak kafamı o tarafa çevirdim. Annemle babamın gelmesine daha vardı. Hem pastayı da onlar getirecekti. Ateş in ise 10 saat daha oradan ayrılmayacağını biliyordum ama arkamda duraklayan bedenle yanıldığımı anladım.
Ateş uzun zamandır yüzünde görmediğim gergin bir bakışla bana doğru bakıyordu. Çenesi gerilmişti dişlerini sıktığına görmesem bile artık emindim.
Bu duruma neyin sebep olduğunu bilmesem de çocukların keyfinin kaçmaması adına oturduğum yerden kalkarak her şey yolunda dercesine tedirgince bana bakan kardeşime gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
AkčníTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...