Bölüm 17:İddia+Geçmişten Kesitler PART 2

1K 73 31
                                    

MERHABA YİNE BENNNN ☺️☺️BU SEFER GECİKMEKTEN PİŞMAN BİR BEN 😩AMA BU SEFER VALLAHİ TEMBELLİKTEN DEĞİL YORGUNLUKTAN 😩BU HAFTA KOŞTURMAKTAN ÖLDÜM VE ÇOOOOK ÖNCEDEN YAZDIĞIM BÖLÜMÜDE HALİYLE YAYIMLAYACAK DURUMA GELEMEDİMM .KIZMAYIN BANA 😔BÖLÜMÜ UMARIM BEĞENİRSİNİZ .BÖLÜM ŞARKIMIZ :MUSE -STARLİGHT HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM 😍😍😍OY VERMEYİ VE GÜZEL YORUMLARINIZI YAPMAYI UNUTMAYIN 😁ÖPÜLDÜNÜZ 😘😘İYİ OKUMALARRRR📖✏️

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...

..................................
"Derin bir nefes aldı kız!Yapmalıydı,nefretini bir süreliğine atmalıydı kenara!Düşmanıyla işbirliği yapmalıydı.

Simsiyah olan gözlerini karşısındaki kahverengilere dikti.Kalbi biraz daha karanlığa dalarken sesi soğuk ve katı havada asılı kaldı;

-İntikamımı almama yardım et!

.........................................
(SAVAŞ'IN AĞZINDAN😉)

Bütün gün içim içimi yemişti.Kayla nasıl Ateşle evlenirdi!Kuzen olduklarını söylemişti önce Kayla.Ama sonradan Ateş vasıtasıyla üvey kuzen olduklarını öğrenmişti!Bu şoku atlatamadan da evleneceklerini!Gerçi Kayla sahte evlilik demişti.Ama Ateş'in onu öpmesi evliliğin onun açısından sahte olmadığını çok net bir şekilde ortaya koyuyordu.

Sinirlenmişti Savaş!Çünkü;ilk defa birine karşı bu kadar derin duygularla bağlandığını hissediyordu.Tamam...Kayla'yı tanıyalı çok fazla olmamıştı.Ama o kızda onu kendine çeken bir şey vardı.Bakışları genelde çok soğuktu.Arada gülümsüyordu ama gülümsemelerinde zoraki tebessümü yakalıyordu.Salak değildi o kadarda!

Tabi hemen pes etmeyecekti!Çünkü;öğrenmesi gerekenler vardı ve gerçekleri sadece tek bir kişiden öğrenebilirdi.Bunları düşünürken sinirle oturduğu koltuktan kalktı.Askılıktaki ceketini üstüne geçirdi ve arabasının anahtarını eline aldı,tam kapıyı açacaktı ki o anda zil çaldı.

Küfretti içinden!Tam da zamanı!Önüne gelen kahverengi bukleleri eliyle arkaya yatırdı ve kapıyı açtı.

Tabi karşısında gerçekleri öğreneceği kişinin olmasını beklemiyordu...

......................................
Kayla her zamanki gibi yıkılmayan bir ifade ile karşısında duruyordu.
Şaşkınca genç kıza bakarken konuşması gerektiğini fark etti.Ama ağzından sadece tek bir kelime çıktı.

-Kayla!
Genç kız hemen ardından hızlıca konuştu.
-Bana yardım etmen gerekiyor!

Soğuk sesinde parça parça olan yalvarmayı hissedebiliyordu genç adam!Karşısında asla yıkılmayacağını düşündüğü kulenin çatlaklarının derinleşmeye başladığını az buçuk fark etmişti.

Kızı dikkatle incelerken konuşması gerektiğini fark etti.Boğazını temizledi.
-Ne konuda?
Genç kız gözlerini kapattı.Bu sırada kaşlarını çatmış ve ellerini de yumruk yapmıştı.Belli ki katlanamadığı bir şeyler vardı.Savaş tam o anda onun bütün sıkıntılarını almak istedi.İnce bedeni ne kadar dik durmaya çalışsada hafifçe titriyordu.Şapkanın altına sıkıştırdığı saçlarından birkaç tutam yüzüne doğru düşmüştü.

Gözlerini hızlıca açtı.Savaş o gözlerde yorgunluk görüyordu.Sanki içinde uzun süredir verdiği bir savaşa yenik düşmüştü genç kız!Ama aynı zamanda kararlılık vardı.Her şeye rağmen pes etmiyordu!

Duyduğu soğuk sesle önce kendine geldi,sonra Kayla'nın dediklerini duyunca elindeki anahtar yere düştü.

-İntikamımı almama yardım et!

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin