YA ÇOK GEÇ KALDIM EN BÜYÜK ÖZÜRÜMÜ DİLİYORUM BÖLÜMLE FECİ OYNADIM VE ORTAYA ÇOK ŞAŞIRTICI BİR ŞEY ÇIKTI BENCE SİZDE BENİM KADAR ŞAŞIRACAKSINIZ DAHA FAZLA KONUŞMADAN SİZİ BÖLÜMLE BAŞBAŞA BIRAKACAĞIM AMA EN SONA YAZDIĞIM NOTA BAKIN ÖNEMLİ ÇÜNKÜ BİR DAHAKİ BÖLÜMÜ YAZMAMA YARDIMCI OLACAK ÇOK KÜFRETMEYŞN İYİ OKUMALAR😘📖✏️
Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
"Son basamağa geldiğimizde hafif aralık görünen kapıdan hızla içeri girdik.
Önümüzdeki manzara...
Su dolu büyük bir cam ve içindeki cansız kız vücudu...
Duvarda kırmızı büyük harflerle yazılmış bir yazı:
İNTİKAM TAMAMLANMIŞTIR!
SÜRÜNGEN "❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
(SAVAŞ'IN AĞZINDAN)Ateş'in önündeki uzun cama güçlü bir tekme atmasıyla odayı önce çıtırtı sesleri ardından da su ve camın parçalanma sesi doldurdu. Yerdeki sahte manken vücuduna sinirle küfür savurdu.
Benim dikkatimi çeken şey ise mankenin hemen yan tarafında yerde duran ıslak kağıt parçasıydı. Hemen Ateş'in sağına doğru ilerleyip onun şaşkın bakışları arasında yerdeki kağıdı elime aldım ve mürekkebin karıştığı yazıları gözlerimi kısıp seslice okudum.
"Kayla'ya ulaşmak istiyorsanız, 1 saat içinde mesaj attığım yerde olun! "
Ateş sinirle bir küfür daha savururken cep telefonumdan gelen mesaj sesiyle bakışları hızla bana döndü. Mesajı açtım, bulunduğumuz yere uzak bir yerdi. Ama buradan çıkarken aklıma takılan önemli bir şey vardı.
"Neden önce bize oyun oynamış sonra da yeri söylemişti."
Belki de korkmuştu ya da...
Başka bir şey!
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Ares'in mesaj attığı yere gelmiştik. Bulunduğumuz yere 2 saatlik uzaklıkta olan büyük bir villaydı.
Ateş önden hızla ilerlerken Levent Beyde evin etrafına yerleştirdiği korumaları dikkatle gözden geçiriyordu.
Dış kapının hizmetli tarafından açılmasıyla Ateş'in hızla içeri dalması bir anda oldu.
"Nerede o xiç? Ulan... "
Ateş'in ayakta ,yerde bir noktaya sabit bakan Ares'i omzundan tutup suratına bir yumruk patlatması birkaç saniyede gerçekleşti.
Ares'in yere düşmesiyle gözüm Ares'in daldığı noktaya odaklandı.
Kayla olabilirmiş gibi daha da zayıflamış... ince ve küçük bedenini duvarın en dibine doğru sıkıştırmış , kafasını bacaklarının arasına gömmüştü. Parlak saçları tıpkı su verilmeyen bir çiçek gibi solmuştu... Zayıf bukleleri belinden aşağı doğru sallanıyordu. Yavaşça kafasını kaldırdı ve o sırada gördüğüm şeyle şok oldum.
Kayla sanki bir ya da iki günde 10 yıl yaşlanmış gibiydi. Göz altları yorgunluktan ya da Ares'in işkencelerinden dolayı morarmıştı. Yüzü bir ölü kadar beyazdı. Ama asıl sorun bu değildi... Gözleri ilk defa maskesizdi. Çıplak bir şekilde tüm duyguları ortadaydı. Belki biraz kırgındı, biraz şaşkın ama daha çok kızgındı!
Ama onu bu kadar değiştirecek ya da daha doğrusu yenilmez maskesini yıkacak büyük şey neydi?
Kaldırdığı kafasını Ares'i yere düşürüp deli gibi yumruk atan Ateş'e dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...