Bölüm Düzenlenmiştir...
MULTİ ATEŞ:):):)):)
IMAGINE DRAGONS-ITS TIME:)Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
💥💥💥💥💥💥💥💥💥
İki saattir,Ali'nin tanıdık olarak ayarladığı müdürün yanında oturup,onun verdiği formu doldurup aynı anda gereksiz sorularına cevap veriyordu.Adamın her sorusuna cevap verdiğinde önce yüzünde koskocaman şaşkın bir ifade,ardından da bir hayranlık beliriyordu. Sıkkın bir şekilde önündeki formla ilgilenmeye devam etti. Bu tip prosedürler her zaman can sıkıcı ve zaman kaybıydı.
"Kayla hanım?"Karşısındaki adamın çekinerek konuşmasıyla elinde bitirdiği formu masanın üstüne koydu. Niye kendisine cevap beklercesine baktığını anlamamışça tek kaşını kaldırdı. Gereksiz insanlar... Gereksiz muhabbetler...
"Sanırım sorumu duymadınız?"
Odasına girdiğinde soğuk olan bir adamın onla ilgili bir şeyler öğrendiğinde bu kadar samimi olması ilginç derecede komikti.Hadi ama...
Yani bilgisiz bir insan ya da yetersiz biri olsa bu adam onu bir evsiz gibi yaka paça dışarı mı atacaktı! Bu tip gösteriş meraklısı ve sinsi insanlardan oldum olası nefret ederdi. İnsanları rütbelerine göre yargılayıp istediği kadar yüksek bir makama sahip olmadığında kapı dışarı ederken bir göz korkutma ya da birçok gösterge onların yapmacık bir sempatiklik içerisine girmesini sağlayabiliyordu! En sonunda karşısında ki yalakayı yeterince beklediğini düşünerek bacak bacak üstüne atıp kollarını önünde birleştirdi.
"Pardon, ne demiştiniz?"
Adam boynundaki kravatı biraz gevşetip kızaran yüzünü eliyle yelledi. Halbuki henüz onu daraltacak bir girişimde de bulunmamıştı.
"Dedim ki,bu kadar vasfa sahip biri neden öğrenci olmak istiyor? Hocalarımızın yanında stajyer olabilirsiniz. Anladığım kadarıyla da bu konuda hiç sıkıntı çekmezsiniz."
Genç kız dudaklarını büzüp karşısındaki adamı küçük görürcesine süzdü.
"Sanırım...bu bir sonraki aşama."
Adam şaşkınca bakakalmıştı.
"Na- nasıl yani?"
Sanki karşısında anlama bozukluğu olan birisi varmış gibi tane tane konuştu genç kız..."Yanisi şu;ben eksikliklerim olduğunu düşünüyorum.Sanırım...kendimi bu konuda biraz daha geliştirmeliyim. Hem istersem dediğiniz konuda da değerlendirmelerim olabilir."
Müdür sabırsızlıkla ve gittikçe kızaran yüzünü tutarak konuştu."O zaman siz ne istiyorsunuz?"
Uzlaşmacı diye düşündü içinden Kayla... Şu an büyük ihtimalle ondan bıkmıştı. Daha fazla uzatmayıp konuyu en makul koşulda çözümlemek istiyordu. Bu kadar aptal bir adamın böyle yüksek bir mevkide olması gerçekten içler acısıydı!
"Sizden bir şey isteyeceğim...Siz benim istediğim derslere girmeme izin verin.Bende...-
"Ama bunu yapamam!"
Sözünü kesen adama dişlerini gıcırdatarak baktı bir süre... Az önce yalakalıkta sınır tanımayan patlıcan surat şimdi de pembe dizi kızları gibi yapamam, yapamam diyip yanaklarını tutuyordu. Okul sınırları içerisinde olmasa bu adamı evire çevire dövebileceğini düşündü.
"Lütfen cümlemi tamamlamama izin verin!"Dişlerinin arasından neredeyse tıslayarak çıkmıştı bu kelimeler...
"Ah tabi."
(Pis kılıbık:))
"Bende okuldaki bazı hocaların derslerine yardımcı olarak gireyim,böylece sizin isteğinizde gerçekleşmiş olur!"
Karşısındaki patlıcan suratın kaşlarını çatmasıyla artık sabrının son demlerini yaşıyordu Kayla...
"Bu sizi çok zorlamaz mı?"
Şimdi de düşünceliyi oynuyordu demek... Dudağını zorla yukarı doğru kıvırdı.
"Sorun değil!Cevabınız ne?"
"Tamam,anlaştık."
Sonunda rahatlayarak karşısındaki adamın elini sıktı. Karlı bir pazarlık yapmıştı. Sonuç ne olursa olsun bu okula rahat vermeyecekti!
💥💥💥💥💥💥💥💥
Yüzündeki sinsi gülümsemeyle okulun koridorlarında dolaşmaya başladı. Evet, dedi kendi kendine... Hedefe büyük bir adım atmıştı. Savunmadan saldırıya geçişi için büyük bir adımdı. Belki de başarılı olup kaldığı yerden yoluna devam etmesini sağlayan bir plan...
Okulun koridorlarında yankılanan ayak sesleriyle aklına bir anısı daha firar etti...
5 Yıl Önce...
"Nasıl tam puanı tutturdu anlamıyorum,hemde bu kadar az çalışmasına rağmen!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...