Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
Veeee ilk hikayem bitti! Ama nasıl bitti o mu bitti ben mi fsgsgsf . Ya şaka maka bir yana biliyorum bolca hatalı belki bazı yerlerde fazlaca saçmaladım durumlar olmuştur mutlaka ama hepimizin bildiği şey kimse doğuştan yetenekli olmuyor. Zamanla tecrübe kazanıyoruz bazı konularda ve kendimizi geliştiriyoruz. Bende yazdım sürekli yazdım ve yazmaya devam edeceğim. Çünkü; zamanla daha da iyi olacağıma inanıyorum.
Öncelikle şu ana kadar yanımda olan herkese çok kocaman teşekkür ederim. Okuyanlara, yorum yapanlara sessiz okuyucularıma bile teşekkür ederim.
Bir kere okuldan bir arkadaşım annesinin hikayemi okuduğunu söylemişti. Nasıl sevinmiştim hiç unutmuyorum. Büşra'nın annesine buradan çok teşekkür ediyorum umarım hikayenin sonundan memnun kalmışsınızdır.Ayrıca hikayemin kapaklarını yapıp sürekli yanımda olup fikir veren arkadaşımada çok teşekkür ediyorum. Yarın daha doğrusu gece 1 i geçtiği için bugün doğumgünü! Doğumgünün kutlu olsun TheNamelessGhoul
Üniversiteden arkadaşlarımada teşekkür ediyorum. Biliyorum sıkıcıydı hikayem bazı yerlerde ben bile şimdi bakınca hak veriyorum ki merak etmeyin düzenleme yapıp eklemelerim olacaktır tabi çıkaracağım küçük yerlerde olabilir!Arzuya ,Banuya ve Sineme koskocaman teşekkürler beni yalnız bırakmadığınız için...
Tabi çok okuyucu yoktu bu hikayemde ama yinede hatırlamadıklarım varsa sakın kırılmayın hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum.
Son olarak bu sene gerçekten zor bir seneydi beni yakından tanıyanlar bilir. Elimden geldiğince toparlayıp size güzel şeyler yazmaya çalışacağım... Sadece tek bir şey söylemek istiyorum şu zamanların değerini bilin... Çünkü; ne zaman mutlu olup ne zaman üzüleceğimiz belli değil... Dolayısıyla elinizden geldiğince dolu dolu ve mutlu yaşayın!
Not: Özel bölüm yazmayı düşünmüyorum. Çok istek olursa belki olabilir ama söz vermiyorum.
Sanırım bu kadar; okumayan varsa 4 Top Dondurmaya beklerim! 😊😊
💥💥💥💥💥💥💥💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...