Bölüm 16:İddia+Geçmişten Kesitler PART 1

1.1K 78 32
                                    

BU BÖLÜM TAHMİNİME GÖRE 3 PART ŞEKLİNDE GELECEK .ÇÜNKÜ ;HEMEN BOMBAYI PATLATMAYACAĞIM !AZICIK MERAK EDİN AMA DEĞİL Mİ 😂ÇOK DİYECEK BİR ŞEYİM YOK .KENDİNİZE İYİ DAVRANIN ☺️BÖLÜM ŞARKISI BENİM GÜNLÜK ŞARKI DİNLEME KOTAMDANDIR 😍BOL TÜRK KAHVELİ GÜNLER ☕️OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM 😉ÖPÜCÜKLENDİNİZZZS😄😘😘😘

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...


..................................................
"İlk defa suratında mutlu bir gülümseme belirdi.Mutluydu işte!Demek ki uzun süredir gözünün önünde olan şey buydu.Yapacağı şey için hazırlandı.Kolay olmayacaktı.
Koşmadan önce son sözünü söyledi;
-Tekrar aynı şeyi yaşamayacağım!"
...................................................

Kayla karşısındaki iki adamın konuşmasına müsaade etmeden koşmaya başladı.Arkasında duyduğu sesle hızını daha da arttırdı.
"Hasta kaçıyor!"

Arkasına bakarsa biliyordu,yakalanırdı!
Koşarken ilk defa özgür olduğunu hissetti Kayla!Kalbini çepeçevre saran karanlığı birazda olsa açıyordu,nefes almasına izin veriyordu.Ciğerleri patlarcasına koşuyordu.Çünkü;ne kadar hızlanırsa o kadar özgürleşiyordu.

Küçükkende koşardı böyle...Özlüyordu özgür ruhunun fısıltılarını...

Önündeki merdivenden ikişer ikişer inerken arkasındaki seslerin azaldığını fark etti.Üstünde hastane önlüğünün olmaması iyiydi.Yoksa birde üstünü değiştirmekle zaman kaybederdi.

Hedef olarak Ateş'i belirleyeceklerini düşünerek ne de büyük bir hata yapmıştı.Oysa Duru'yu çok iyi koruduğunu düşünüyordu.Sırf onu tehlikeye atmamak için 1 ay boyunca mutlu olmaktan vazgeçmişti.Gün ışığına zarar vermeleri düşüncesi Kayla'nın kalbini karanlığın içinde asit gibi bir o yana bir bu yana çarparak yakıyordu.

Dış kapıdan çıktığında 1 saniye durup nefes aldı.İlk durağı neresi olmalıydı?Telefonunu duvara çarptığı için muhtemelen bozulmuştu.Cebindeki bozuk parayı elinde çevirerek en yakın telefon kulübesine koşturdu.

......................
Telefon kulübesine giderken etrafını inceliyordu.Şüpheli birini görmeyi bekliyordu.Duru'yu bulan kişiler aynı zamanda onun telefonunu dinleyebilecekleri gibi,takipte edebilirlerdi.Ama Kayla hep çok dikkatliydi.Gözünden bir noktanın kaçmış olması gerekiyordu.Geçmişi hızlıca zihninde taradı ve aynı zamanda ezberindeki numarayı tuşlayıp telefonu kulağına götürdü.Telefon hemen açıldığında hızlıca konuşmaya başladı.

-Faruk ,Duru nasıl?Güvende değil mi?Onu ...
-Kayla hanım Duru...

Kayla sertçe yutkundu.Adamının konuşmasını istemiyordu.Çünkü;duymak istemediği bir şey varsa duymamalıydı!Zaten kararını vermişti.Daha fazla zorlamaya ne gerek vardı.

-Yarım saat içinde xxx parkına dediklerimi getir Faruk!......

................................
Kayla telefonu kısa bir konuşmanın ardından kapattı.Tam arkasını dönüp gidiyordu ki telefonun yeniden çalmasıyla olduğu yerde durdu.

Hani korku filmlerinde olurdu ya,kapanan telefon tekrar çaldığında mutlaka kötü bir şey olurdu...Kayla sinirle kafasını iki yana salladı ve kapanmak üzere olan telefonu hızlıca yerinden çekip kulağına götürdü.

Hattan gelen sesle gözleri kocaman oldu.
-Nasılsın güzellik?
Sinirle tısladı.
-Sendin!
Hattın ucunda duyduğu kıkırdamayla dişlerini sıktı.

-Geç farkettin bebeğim!Daha erken...
-Nasıl yaptın ya?Nasıl...

Kayla'nın sesi sona doğru fısıltı şeklini almıştı.Bu dünyada kime güvense boşa çıkmıştı.Cenkte öyle değil miydi!Bir hayal kırıklığı daha...

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin