Bölüm 5:İlginç Karşılaşma

1.9K 113 22
                                    

            Bölüm Düzenlenmiştir...

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...


         💥💥💥💥💥💥💥💥💥

      İkinci kere sordu Kayla kendi kendine; 'Bu nasıl olabilirdi! ' Herkesi beklerdi ama onu...
      Düşünceleri karşısındaki rakibinin sesiyle kesildi;
   "Ne yani, bir  kadınla mı dövüşme mi istiyorsunuz? Şaka gibi ya! Ben de gerçek bir rakip bekliyordum!"
         Küçümsüyordu onu... Herrakibinin en başta yaptığı gibi küçük ve zayıf görünen ama ince kaslara sahip vücudunu...
     Bu laf ile Kayla'nın beyni alev aldı. Hayatta kaldıramayacağı 2 şey vardı:
         1.Ailesi ile ilgili atılıp tutulması
         2.Kadınların oldukları kişiden farklı biri gibi gösterilmesi!
Karşısındaki aptal sanırım egosunu evden buraya kadar taşımıştı. Zahmet etmişti! Kayla içinden dedi ki; 'Bende sana o lafları yedirtmezsem, Kayla Akaydın değilim! '

     Hakemin anonsu ile başladılar...
Adamın bütün hareketlerini önce hızla beynine kazıdı Kayla. Rakibini dikkatle inceliyor beyninde oluşan sinyalle yapacağı bütün  hamleler kafasında olası bir şekilde şekilleniyordu. Şu an muhtemelen zayıf olduğu için tekmesini sol tarafına savuracaktı. Yana savrulan tekmeden kaçamayacak kadar pasif görüyor olmalıydı.

          Ve beklediği hamle geldiğinde Kayla, beklenenden daha atik bir şekilde aşağı eğilip adamın yerde olan bacağına bir tekme savurdu. Dengesini sağlayamayan ve bu hamleyi beklemediğini yüz ifadesiyle yeterince belli eden rakibi hızla yere düştü. Normalde yararlanması gereken bu fırsatı Kayla kullanmadı. Yerde yatan biriyle dövüşmek onun dövüşme tabiriyle örtüşmüyordu.
Onunla kedinin fareyle oynadığı gibi oynamayı düşünüyordu...

         Hemen ayağa kalkan adam bu seferde sinirlendiğini belli edercesine sağ yumruğu ve sol bacağını aynı anda savurdu. Amacı Kayla'ya geçecek yer bırakmamaktı. Yumrukları savururken siniriyle hareket ediyordu. Yumruktan kaçsa tekmeye, tekmeden kaçsa yumruğa yakalanacaktı. Ancak bahsettiğimiz kişi Kayla!

         Yumruğu tek eliyle tutup havaya zıplayarak tekmeden kurtuldu ve iki bacağını aynı anda adamın boynuna sarıp çevik bir hareketle sırtına atladı.  Rakibi şaşkınlıktan kendi etrafında dönmeye başladı. Kayla bunu fırsat bilip ayaklarını aşağı sarkıttı ve dövüşteki en hassas yerlerden birine diz kapağının tam arkasına sert bir darbe savurdu. Aynı şekilde diğer diz kapağının arkasına  da vurduğunda rakibi pert olmuş bir şekilde sırtüstü yere düştü. Kayla iki bacağını açarak dizlerinin üstüne oturup kolları ile bacaklarını kalkamaması için etkisiz hale getirdi.

        Anons gecikmemişti... BİR...
........
       Nefes nefese konuşmaya başladı:
   "Biliyor musun, daha zorunu bekliyordum..." Beklediğinden daha dişliydi rakibi bunu inkar edemezdi ama en iyisi de değildi.

        Kalkması için az zamanı kalmıştı fakat o çoktan yenilgiyi kabullenmiş bir şekilde gözlerini kısarak maskenin ardını görmeye çalışıyordu.

         İKİ...
...........
      Genç kız yalancıktan dudaklarını büzdü. Rakibinin nefes alış verişleri hala hızlıydı. Biraz dalga geçmenin hiçbir mahsuru yoktu bence...
        "Yani başta o kadar emindin ki bir an...
        Kocaman bir kahkaha attı Kayla! Gerçektende komikti... Başta dediği gibi bir kızla yarışmıştı ve kaybetmişti. Ne kadar dokunaklı...
         "Yok canım şaka,ben hep kazanırım!"
        Bacaklarına oturduğu bedenin nefes alış verişi sırasında gerginleştiğini fark etti. Demek ki atak geliyordu.

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin