Bölüm 18:İddia+Geçmişten Kesitler PART3

1K 70 49
                                    

ÖNCELİKLE GEÇ KALAN YAZARINIZA SÖVMEYİN 😁VALLAHİ BU HAFTA PESTİLİM ÇIKTI 😔GERÇİ BENİM HER HAFTA PESTİLİM ÇIKIYOR 😂AMA BU HAFTA KORKUNÇTU BE YAVRUCUKLARI MMM ...ŞİMDİ BU ŞARKI NE ALAKA DİYENLERİ DUYAR GİBİYİM 😂😂ŞARKIMIZ: FAYDEE -CANT LET GO
SPOR SALONUNDA BAĞIMLISI OLDUM 😂ARATTIM BULDUM VE BÖLÜMLE SIFIR ALAKA OLSADAAAA BAYILDIĞIM İÇİN KOYDUM ...YETER ARTIK BU YAZAR NE KONUŞTU 😏TAMAM SİZi BANA ÇOK KÜFÜR EDECEĞİNİZ BİR BÖLÜMLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM İYİ OKUMALAR ŞEKERPARELERİMMMMM😘😘😘📖📖✏️✏️

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...

...........................
"-Hazır mısın?
Karşısındaki adam derin bir nefes aldı ve önlerindeki büyük depoya baktı...gecenin karanlığında...
-Evet!
Genç kız belindeki silahı tek eline aldı ve tetiği çekti. Diğer elindeki telefonda ilk kayıtlı numaraya basıp kulağına götürdü.
-OPERASYON BAŞLASIN!"

.....................................
-Kayla...
Kayla bıkkınlıkla yanında 10 dakikadır sabırsızca söylenen Savaş'a baktı.
-Şşşşşşş!!!

Depoya girmeleri adamları sayesinde rahat olmuştu. Ama "kolay" olan şey her zaman yanında birden fazla zorluğu getirirdi! Kayla bu yüzden elinden geldiğince ince eleyip sık dokumaya çalışıyordu.

Aynı anda birkaç işle uğraşması onun yorgun bünyesini oldukça zorluyordu. Ama intikamını şu saatte şu günde ve tam olarak şurada yapacağım diyemezdi! Sıcak havada pat diye başlayan ve sizi baştan aşağı sırılsıklam eden yağmur kadar haindi intikamda...

Yanında huzursuzca kıpırdanmaya devam eden Savaş'a gözlerini kapadı sinirle! Adamdan yardım istemekle hata etmediğini düşünmüştü ama Savaş onu çok zorluyordu!

Şöyle düşünün!...Yanında katlanmaya bile dayanamayacağınız bir insanla oldukça yakın bir mesafede ve "karanlıkta" başbaşasınız. Bütün kötülükler karanlıktan doğar!Gerçekten!!!

Kendini yeterince tuttuğunu düşünerek tam ağzını açmıştı ki cebindeki telefonun titremesiyle hızla gelen mesaja baktı.
"Hazırız"

Kayla yanında dikkatle ona bakan adama döndü.
-Yapamayacaksan bırakmak için son şansın! Çünkü;beni bundan sonra yarı yolda bırakırsan senin için iyi şeyler olmayacak!

Savaş ona ciddi bir şekilde bakıyordu. Kayla onun gözlerinde abisine olan nefretin yanında aynı zamanda sevgiye muhtaç bir çocuk görüyordu. Onun için zor olmalıydı.
Ama Kayla için çok mu kolay olmuştu her şey!

-Yapalım!

Kayla elindeki telefondan son kez mesaj attıktan sonra olduğu yerde dikkatlice doğruldu. Savaş'a doğru döndü. Hızlı ve pratik bir şekilde, kısaca yapmaları gerekenleri tekrarladı. Evdeyken planı konuşmuşlardı ama tekrardan konuşmaktan zarar gelmez!

Son olarak Savaş'ın belindeki silaha elini uzattı. Kayla'nın küçük temasıyla karşısındaki adam bir an kasıldı. Genç kız fark etmemiş gibi yaparak elindeki silahın ayarlamalarını yapıp genç adamın eline tutuşturdu.

-Ne yapacağını biliyorsun! Sadece acil durumlar için ve darbeler kol ile bacaklara uygulanacak! Öldürmek yok!

Savaş kafasını sallayarak onayladı ve elindeki silahı sabitledi. Önceden silahla ilgili eğitim alması Kayla'nın işine gelmişti. Yoksa Savaş yanında yem olacaktı!
Kayla son kere konuşmak için Savaş'a döndü.

-Sen Duru'ya ulaşmaya çalışacaksın bende Ares'e! Bir şey olduğunda ki olmamalı! Adamlar birkaç saniye uzağımızda! Ha eğerki biri tehlikedeyse ve bu kişi Duruysa asla hedef olmamalı! İkimiz tehlikede olsak duygularını kullanma Çetiner! Duru'yu koru tamam mı? Ben kendimi korurum!

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin