İLK ÖNCELİKLE GEÇ KALDIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM KOCAMAN😔 BÖLÜM BİRAZ KISA .HAFTAİÇİ TELAFİ ETMEYE ÇALIŞACAĞIM .KONUYA YAVAŞTAN GİRMEYE BAŞLADIĞIMDAN BİRAZ ZORLANMAYA BAŞLADIM 😩FOTOĞRAFTAKİ KOLYEEE 😍GEÇEN BÖLÜMDE BAHSETTİĞİM KOLYE BENİM KOLYEM 😄AYNI ZAMANDA VE EMİN OLUN SİHİRLİ DEĞİL 😂AMA RENK DEĞİŞTİRİYOR ...SON OLARAKK LÜTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN .HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM 😘😘😘VE SABRINIZ İÇİN KOCAMAN TEŞEKKÜR EDİYORUM İYİ OKUMALARR😄📖✏️
Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...
..............................
Hava yağmurluydu.Yağmur taneleri genç adamın yüzünü ıslatıyordu.Kolunu kendine siper ederek içeri girdi.Kendisine duygusuzca bakan adama kimliğini uzattı.Adam duygusuzca arkasından konuştu;
-10 dakikan var.Burası ona göre değildi.Daha ne kadar dayanabilirdi bilmiyordu genç adam...
İçeri girdiğinde küçük odanın kapısı arkasından kapandı.Sadece o ve her şeye rağmen canından çok sevdiği Ares!Ares onun için her şeydi...Yaptıklarına,yapacaklarına ve hatta ona yaptırdıklarına rağmen genç adam kopamıyordu canından...Tabi kapının dibindeki nöbetçiyi es geçmemek lazım!Duygusuz bakışlarını önündeki duvara kitlemişti.Buradaki insanlar nasıl böyle soğuk olmayı başarabiliyordu anlam veremiyordu genç adam.Kafasını masanın hemen karşısındaki sandalyede oturan adama çevirmişti.Onu görmeyeli sakalları daha bir uzamıştı.Dalgalı kumral saçları arkadan toplanabilecek hale gelmişti.Ama bakışları sanki daha da soğumuştu.Yeşil gözleri genç adamı gördüğünde parlamaya başlamıştı.Ama bu parlama onu gördüğüne dair duyduğu mutluluk,genç adamınkiyle kıyaslandığında sönüktü.Çünkü;ne kadar kabul etmesede Ares değişmeyecekti.O deliydi....belki psikopat!Belki de her ikisi birden...Hangi adam hiçbir suçu olmayan insanlara karşı bu kadar nefret dolu olabilirdi ki!
Masaya doğru yavaş adımlarla ilerledi,her adımda karşısındaki adam yerinde sabırsızlanmaya başlıyordu.Gözlerinde deli parıltılar yanıp sönüyordu.Genç adam onun tam karşısındaki sandalyeyi çekti.Çıplak zeminde oluşan tiz ses küçük odada yankılandı.Karşısındaki adam sabırsızca kıpırdanmaya başlamıştı o sırada...
O tam sandalyeye otururken Ares konuşmaya başlamıştı.
-Nasıl gidiyor?
Genç adam bıkkınlıkla cevap verdi.
-İyi.Buraya her geldiğinde onunla ilgili bir şeyler sormasını isterdi,onu merak etmesini...Ama ısrarla intikamla ilgili bir şeyler saçmalardı.Tabi o da bu saçmalıkları yerine getirirdi.Çünkü;inanıyordu abisine!O abisiydi,yalan söylemezdi ona.Hem yemin etmişti.Ona yardım ediyordu bu yüzden genç adam.
-Sana inanmasını sağlayabilecek misin?
-Fazla akıllı!Ama bunu yapabilirim sanıyorum...
-Sanma!Onu inandır!
-Bunu nasıl yapmamı bekliyorsun abi!O kız tam bir şeytan!
-İntikam onun gözünü kör etmiş.İnandırabilirsin!Zayıf noktasını bulabildin mi?Genç adamın yüzünde sinsi bir sırıtış oldu.
-Tahmin ettiğin doğru,o sarışın herifle bir bağlantıları var.
Adam bütün odayı dolduran ölümcül bir kahkaha attı.
-Ateşşş!Zayıf noktasının o olduğunu mu söylüyorsun?
-O değil!Saklıyor!Ares sinirle ellerini masaya vurdu.Zayıf noktanın Ateş olduğundan o kadar emindi ki!
-Nasıl olur?
-Adama karşı hiçbir şey hissetmiyor.Adamları taktım peşlerine!
-Kesin bilgi mi?
-Evet.Arkalarından gelen sesle konuşmaları bölündü.
-Süre doldu.
Adam deli bakışlarını karşısındaki delikanlıya çevirdi ve sinirle ellerine yapıştı.
-Bul onu!
-Süre doldu dedim.
-Zayıf noktasını bulmadan gelme!
-Bulacağım!Az kaldı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM SÖZÜ (TAMAMLANDI)
ActionTANITIM Sonu olmayan bir karanlık düşünün...Bu karanlığın dibinde ışık yok Simsiyah,katran gibi,tuğlalarla örülmüş bir karanlık ve bunun içinde koyu bir ateş... İNTİKAM ATEŞİ Bir söz!İntikama yeminli bir kadın! Kayla Akaydın;içini intikam ateşi bürü...