ÖNEMLİİİİ!!!!!!

1.8K 57 6
                                    

Arkadaşlar size benim için çok önemli bir olaydan bahsetmek istiyorum.Mümkün olduğunca herkesin haberinin olması gerektiğini düşünüyorum, belki biliyorsunuzdur!Bilmeyenler varsa da şimdi öğrenecekler!Mersin-Tarsus ta çok yakın zamanda bir cinayet işlendi.Bu kişi bizden biri bir kadın 20 yaşında Çağ Üniversitesi psikoloji bölümünde okuyan Özgecan Aslan!Gencecik bir kız kardeşimizi acımasızca katlettiler !Olayın daha fazla detayına girmek istemiyorum bilmeyenler detaylara baksın internetten dilim varmıyor söylemeye böyle bir pisliği,bu durumdan bahsetmek bile kanımı donduruyor... Tertemiz bir yürek gençliğinin baharında bir kardeşimiz, benle aynı yaşta düşünsenize 20 yaşında daha kimbilir ne hayalleri vardı umutları...
Bunu yapanlar insan olamazlar böyle bir şey nasıl yüreğinize etki etmez ama tabi bunlar bizim düşüncelerimiz o canilerle bir tutulamaz elbette!!!
Ve biliyorsunuz diye düşünüyorum protestolar her yerde yapılmaya devam ediyor benim sizden küçük bir ricam var 16 şubat pazartesi günü yani yarın siyah giyiniyoruz bu siyaset değildir bu kadınların varlığını göstermektir isterseniz siyah kurdele de takabilirsiniz ve lütfen kıyafetleriniz baskılı olmasın bu bir yas sembolüdür sessiz bir eylemdir lütfen sizde bu mesajı etrafınızdaki kadınlara iletin onlarıda uyandırın !!!

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin