Özel bölüm 2: Uçan ayakkabılar...

44 8 0
                                    

      Medya: Şaşkın bir adet Ateş beyimiz...

  Önceliklen 2 yıl falan olmuş galiba,kimse okumuyor zannetmiştim ama bölüm bekleyen arkadaşlarım varmış. Beklettiğim için içtenlikle özür dilerim. Uzatmadan keyifli okumalar...

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...

"Onu bulmalıyım... Nerede şu lanet!"

     Kayla tombidik göbeğinin verdiği ölçüde dolabın arka tarafina doğru kendini çevirmeye çalıştı ve tam o anda karnına inanılmaz bir sancı girdi.

    Lanet olsun diye inlese de yere korkunç bir gümbürtü eşliğinde popo üstü devrilmişti. Karnındaki sancı o kadar fazlaydı ki yerinden kalkmayı bırak zar zor hareket ediyordu.

   "Bebeğim biliyorum sen içerideyken karate falan yapmam yanlıştı ama sence de babayı beklesek miydi? Hı annecim..."

    Keşke dedi içinden keşke Ateş'i yine abuk subuk aşermelerim yüzünden dışarı yollamasaydım.  Bacaklarının arasından giden suyla ağlaması daha da şiddetlenince bir iki saat öncesine geri döndü. Bu hale gelmesine yardımcı olan şeye...

   Ateş durduk yere süpürge açan karısına son anda yetişerek süpürgenin fişini hızla prizden çekti. Suçlulukla kızaran yanaklara bakarak ona kızgın olması mümkün değildi ama şu 9 ayda gerçekten Kayla onu o kadar zorlamıştı ki kendisinin doğuracağına bile yemin edebilirdi. Bir yandan dua ediyordu bebeklerinin hızla doğması için... yoksa Kayla'yı daha fazla tehlikeli hareketlerden uzak tutamayacağının bilincindeydi.

   Dün gelen Sedayla karate figürlerini sergilemesi baygınlık geçirmesine sebep olacaktı. Neyse ki halini gören karısı ona acımış olacaktı ki daha fazla yaramazlık yapmayacağını uslu uslu oturacağını söylemişti. Sanırım süpürge açana kadar bu durum geçerliydi.

   " Bebeğim gerçekten buna devam edecek misin?"

    Ona üzgünce bakan yüzü elleri arasına alıp büzüşen dudaklarından bir öpücük çaldı.

    "Ama Ateş çok sıkıldım ben! Ne zaman doğacak bu çocuk?"

    Ateş içinden 'ben de' dese de karısına gülümseyip göbeğinin el verdiği ölçüde sarıldı.

   " Ben sana bir sürü tatlı alacağım,o istediğin muffinlerden de alırım ama..."

   Ona heyecanla bakan parlak gözlerle sırıttı.

  "Amaa ama ne Ateş! Hadi git sen bana muffin al bir sürü ama. Hem Seda da gelecek , Faruğa el falı bakacaktı. Benim de falıma bakar belki tatli verirsen..."

   Ateş içinden o gelene kadar gelmemeleri icin dua etse de başka çaresi olmadığından karısını öperek evden çıkmıştı.

Kayla Ateş'in çıkmasını firsat bilerek doğum yapmasına ramak kalmış bir kadın değil de ev temizliğine gelen biriymiş gibi evi toplamaya başlamıştı. 1 buçuk saatin sonunda ter içinde kaldığı tam o sırada kanepenin altında Ateş'in çorabı gözüne merhaba der gibi ilişivermişti.

   Kocasına güzel sözlerini ileterek yere tehlikeli bir hareketle eğildi. İşte tam o sırada şimdiki zamana döndü.

    Ağrıdan dolayı oturduğu yerden kalkamasa da cebindeki telefonu çıkarıp kocasını bir eli karnında korkuyla aradı.

     "Sevgilim şu an kasadayım ,önemli değilse...

Tam o sırada Kayla hem bebeklerine bir şey olacak korkusuyla hıçkırarak ağlamaya başlayınca Ateş zorla ağzından birkaç kelime alabilmişti.

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin