Bölüm 11:Bir Daha Hiçbir Şey Aynı Olmayacak!

1.3K 84 25
                                    

İLK ÖNCELİKLE UZUN SÜRE BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM 😩😩BÖLÜMÜ DÜN YAZABİLDİM .CUMA GÜNÜ SINAVLARIM BİTTİ 😁İNANILMAZ DERECEDE YORGUNDUM 😩ANCA KENDİME GELDİM VE SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEYE KIYAMAYARAK BİR BÖLÜM YAZDIM. ☺️GEÇEN BÖLÜMDE OLANLAR BİRAZ AÇIKTA ...BU BÖLÜM GEÇMİŞTEN 😄BİRAZ SIRLARI AÇALIM DEĞİL Mİ AMA !YAVAŞTAN KONUYA GİRMEK İSTİYORUM ATRAKSİYON OLSUN AZ BİRAZ ASDAFSFSF DİĞER BÖLÜMÜ YAZMAYA BAŞLADIM O DA HAFTAİÇİ SALI GÜNÜ YA DA ÇARŞAMBA GELECEK 😉SÜRPRİZ BÖLÜM 😁BEKLETMEME DEĞSİN AMA DEĞİL Mİ!1.8K OLMUŞUZ ÇOOOOK MUTLU ETTİNİZ BENİ 😍😘😘LÜTFEN YORUM VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM SON OLARAKKK BÖLÜM ŞARKISI CORPSE BRİDE TAN 😍BU ANİMASYONA BAYILIYORUM ✌️ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM İYİ OKUMALARRRRRR📚📖

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...

..........................................
"Ateş'in sinirle kısılan gözleri şaşkınlıkla açıldı ve elleri duvardan aşağı kaydı.Hüzünlü gözleri Kayla'ya döndü.

-Sen...
Kayla umursamadan sinirle konuştu.
-Lakabın hoşuna gitmedi mi?
Sözler ağzından istemsizce çıkmıştı.
-Sen bunu nereden biliyorsun?
-Neyi?
Kayla şaşırmıştı.
-Bana bir tek o öyle seslenirdi.
-Nasıl?
-ALTIN ÇOCUK!
Ateş hüzünlü gözlerini Kayla'nın gözlerine dikti;
-Kızıl yoksa sen misin?
.............................

Kayla bu kadar zaman boyunca,gerek çektiği işkenceler,gerekse yaşadığı acılar sayesinde duygularını kontrol altında tutmayı öğrenmişti.Belli sınırları vardı.Aşılmayan kaleleri,yıkılmayan surları vardı.Aslında o da biliyordu çatlaklardan içeri sızmaya çalışan çok az da olsa güneş ışıkları vardı ama onları engelliyordu.

O Kayla Akaydındı!Asla yenilmezdi,duygularını belli etmezdi.Kayla'nın zaafı yoktu.Bu yüzden düşmanlarının korkulu rüyasıydı.Kayla'ya kimse zarar veremezdi.Asla asla dememeyi öğrendik zamanla!Ne zaman ne olur bilinmez...Kayla ifadesiz gözlerini Ateş'in hüzünlü mavilerine dikti ve o anda bir anı hafızasının derinliklerine süzüldü....
................................
GEÇMİŞ....
Kayla 2. kere üstünden çekilen yorganı inatla kafasına kadar çekti.Sabahın köründe kimdi bu küçük kızın tatlı rüyasını bölen...Yorgun 3. Kere üstünden çekildiğinde sinirle gözünü açmadan yorganı tutan bileği kavradığı gibi çekti.Yatağın üstünde bulunan kişi artık kimse ...dengesini sağlayamadan Kayla'nın üstüne düştü.Küçük kız sinirle homurdandı.

-Of ya kimsin sen,sabahın köründe hem şekerli rüyalarımı bölüyorsun hemde burnumu kırıyorsun!
Küçük burnu hemen kızarmıştı.Üstündeki kişi sesini çıkarmadı.Ama kalbinin sesi resmen odayı dolduracak kadar gürültülüydü.Önce Kayla'nın burnunun dibine bir deniz kokusu geldi.Sonra yavaşça kocaman gözlerini araladı.Yeni uyandığı için küçük kızın gözleri mahmur bakıyordu.Hemen dibindeki parlak ve kocaman olmuş masmavi gözleri görmesiyle onunda gözleri kocaman açıldı.

-Altın çocuk ne işin var senin burada?
Çocuk cevap vermedi sadece bir an gözleri...küçük kızın...hayır dudaklarına değil(fesatlaşmayın:))...burnuna kaydı.Ufacık fındık kadar burnu kızarmıştı.
-Burnun kızarmış.
Kayla sinirle gözlerini devirdi.
-Her soruma cevap vermediğinde sana eksi yazıyorum.Bu eksileri topladığımda ne kadar aptal olduğunu seninle tartışmama gerek kalmayacak.Şimdi üstümden kalk,kocamansın zaten!
Çocuk Kayla'nın üstünden kalkıp kendini yatağın diğer tarafına attı.

Kayla yorganı sinirle üstünden attı.Küçük bacaklarını yataktan aşağı sarkıttı.Yavaşça ayağa kalktı ve küçük çıplak ayaklarıyla yürüyerek masasının üstünde olan kelebek tokayla önüne gelen dalgalı saçlarını arkada tutturdu.Önüne her zamanki gibi bir tutam geldiğinde sinirle saçını kulağının arkasına sıkıştırdı ve onun her hareketini dikkatle izleyen mavi gözlere dikti gözlerini...

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin