Bölüm 19:Daha Kötü Olacak

1K 75 32
                                    

BEN GELDİMMMM 😁😁😁BENİ ÇOK ÖZLEDİNİZ Mİ 😊BEN HEPİNİZİ ÇOOOOK ÖZLEDİM 😍😍SONUNDA SINAVLARIM BİTTİ VE YAZMAYA DEVAM EDEBİLİRİM . MULTİ BÖLÜMDEN BİR KESİT 😉BU ARADA BİRAZ KISA OLABİLİR BÖLÜM AMA SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEK İSTEMEDİM . HEPİNİZİ KOCAMAN SEVİYORUM İYİ OKUMALARR😘😘😘

Not: Bu hikayeme geldiyseniz diğer hikayelerim olan Bir Sen Olsan ve İz e de şans vermeniz dileğiyle, mutlu günler dilerim...


"Geçen bölümden hatırlatma....
Kaylayla Savaş; Ares'in deposuna Duru'yu kurtarmaya gittiler. Ama ikiside Ares'in oyununda kıstırıldı. Kayla iddiayı kaybetti ya da kaybetmedi! Ha birde unutmadan küçük Durumuz...En çok merak edilen... Öldü mü yoksa ölmedi mi...Peki ya Kayla'nın gizlediği duyguları o silah sesiyle açığa çıkacak mı..."
"Birinci adım...
-İddia
İkinci adım...
-Duru'yu
Üçüncü adım...
-Öldürmek
Dördüncü adım...
-Senin
Beşinci adım...
-Yıkılışını
Son adım...
-İzlemek!
Kayla haykırdı.
-HAYIRR!!!

Ve silah ateşlendi.
Acı bir çığlık tüm depoyu kapladı. Kayla korkuyla gözlerini kapattı.
Hayır...bu...çok...fazlaydı!
ÇOK FAZLA!

....................................
Güvendiğin kalelerin birer birer yıkılışını izlemek...Sırasıyla hepsi teker teker domino taşları gibi yıkılmıştı gürültüyle.

Hanginizin başına gelmemiştir ki..."Güven problemi"

Sırf bu problem yüzünden kapalı kutu olan kişiler! Peki bir daha hiç sevemeyenler, aşık olamayanlar!

"Kendinden başkasına güvenme" derler birde! Cidden saçma! Peki düşünmezler mi kendinden başkasına güvenmezsen hayatta tek kalacağını, yalnızlığın zincirlerinden kopamayacağını!

Bazen basit gördüklerimiz, aslında daha zordu. Zor olanlar ise daha basit! Mesela matematik problemleri gibi düşünün! Her zaman daha uzun olan sorudan korkulur ama cevabı kısa olan sorudan daha basittir.

Peki Kayla gözlerini kapatmış biraz önce bastıramadığı çığlığından dolayı ağrıyan boğazını umursamayarak bunları mı düşünüyordu! Kısmen!!!

Titreyen elindeki silah gürültüyle yere düştü.
Bu fazlaydı, oldukça...

Elleri iki yanında deli gibi titriyorken, ayakta kalması bile zorken kendini zorlayarak göz kapaklarını yavaşça araladı ve karşısındaki manzara afallamasına sebep oldu. Düşmanlarının silahlarına karşılık onlardan kat be kat fazla olan adamlarının silahları!

Duru'yu aradı gözleri aceleyle...kurşun neresine isabet etmişti; bacağına mı, koluna mı, karnına mı yoksa...KAFASINA MI!

Kayla'nın telaşlı gözleri Ateş'in kucağında gözleri şaşkınlıkla ona bakan Duru da durdu. Korkuyla ona bakan yüzünü ve vücudunu inceledi, nefes alıyordu ve vurulmamıştı!

Ama bir dakika neyi atlamıştı!

ATEŞ Mİ! ONUN BURADA NE İŞİ VARDI!

Peki asıl sorun ; sayıca üstünlerdi, Duru korumadaydı, tehlike yoktu...
Gözleri Ares'i ararken konuştu.

-Hepsini öldürün!

Tam arkasından gelen kahkaha sesiyle gözlerini devirdi. Bir gözden kaçan daha!

Her şey şimdi yerli yerine oturmuştu. Ares elinden kaçan Duru'ya karşılık Kayla'yı rehin almıştı. Bu depodan sağ çıkmasının tek anahtarı! Mantıklı bir seçim...

Ruhsuz bir şekilde sırıttı ve beline dolanan kolla irkilsede sırıtışını bozmadı!Gerçekten! Kafasında hissettiği soğuklukla tamamlanmıştı.

İNTİKAM    SÖZÜ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin