Loki Laufeyson
Bölüm şarkısı: Drivers License × Take Me To Church
Uyarı: Sen bir bilim insanısın ve beş aydır Devil 's Kettle nehrinden akan suyun nereye gittiğini araştırıyorsun.
Bilgilendirme: Amerika Minnesota 'daki Devil 's Kettle nehrinden akan suyun gerçekten nereye aktığı bilinmemektedir ve hikayede geçen -yapıldığı söylenen- teknikler gerçekten yetkililer tarafından uygulanmıştır. Hikaye de bu konudan uyarlanmıştır. *Yani top ve boya deneyi*
Bilgilendirme2: Solungaç solunumu yapabilen maske gerçekten deney aşamasındaki gerçek bir çalışma. Amphibio adlı bu maske, su altında yaşam için distopik bir tasarım olarak biliniyor. Hatta bitmiş olabilir.
Devil 's Kettle Nehri
"Bunu yapacağından emin misin?"
En yakın arkadaşının sorusunu başını sallayarak onayladın. "Eminim, Eric. Bu benim hayatımın keşfi olabilir."
"Hayatının sonunu da getirebilir, Yn. Bak şimdi vazgeçersen kimse sana bir şey söyleyemez ve Think Coffee 'ye gidip kahve içeriz. Hadi, lütfen." Eric 'in ısrarlarına karşılık ellerini itiraz eder gibi sallayarak emin bir şekilde konuştun.
"Bunu yapacağım, Eric. Son beş ayımı bunu araştırarak ve kendimi hazırlayarak geçirdim."
Eric sana yalvarır gibi baktığında ona arkanı döndün ve ekiplerin yanına gittin. Tam beş aydır Amerika Minnesota 'da Kanada sınırında bir yerde bulunan Devil 's Kettle nehrindeki suyun nereye aktığını araştırıyorsunuz. Şelale bir yerden sonra ikiye ayrılıyor. Bir yarısı aşağı doğru akarak nehre karışıyor, diğer yarısı ise hiçbir yere gitmiyor ya da daha doğrusu nereye gittiği bilinmiyor. Bir çok bilim insanı, sende dahil, suyun nereye aktığını ya da nehrin hangi kısmına karıştığını bulabilmek amacıyla ayrılan kısma boya dökmüştünüz. Ancak sonradan nehrin içinde boyaya hiç rastlanmadı. Buradan suyun nehre karışmadığına kanaat getiren sizler, bu sefer de ayrılan bu kısma yüzlerce top dökme kararı aldınız ancak toplar da aynı boyalar gibi yok olup gitti ve toplara ne nehirde ne de dünyanın herhangi bir yerinde rastlanmadı. Bu olaylar da çoğu kaçık bilim adamının aklına paranormal varlıklar, doğaüstü gizemler, paralel evrenler, dünya dışı varlıklar ve hatta garip portalların varlığını düşündürse de senin düşüncen gizli bir mağara ya da yer altı şehirlerini, keşfedilmemiş başka olası gerçekleri getirmişti ve buna bir el atmak istemiştin.
Tüm hazırlıklar yapılmış ve üniformanı giymiştin. Dalışa hazırdın. Ne mi yapacaktın? Tüm bilim adamlarına bilim kadınlarının ne kadar cesur olduğunu ispatlayacak ve teorini de doğrulayacaktın. Bu şelalenin sonunun doğaüstü bir yere açılmadığını da kanıtlayacaktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...