Mermaid

4.3K 151 239
                                    

Pietro Django Maximoff

Bölüm şarkısı: Omega - Pegao

~Medyadaki gifte saçları kahverengi fakat siz kırık beyaz gibi düşünün.

Uyarı: Krallık ve Tanrı isimlerini uydurdum.

Bilgilendirme: Anlayabildiğiniz üzere deniz kızısınız ama kuyruğunuz falan yok. Suyun altına girdiğinizde perdeli ayaklara sahip oluyorsunuz ve suyun altında nefes alabiliyorsunuz. Tabii suyun dışında da nefes alabiliyorsunuz.

 Tabii suyun dışında da nefes alabiliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mermaid

Tüm hayatın boyunca her zaman suyun dışındaki dünyayla ilgili hikayeler dinlemiş, hayaller kurmuştun. Dış dünyayı her zaman merak etmiştin. Bu merakının en büyük sebebi de belirli aralıklarla duyduğun gemi motorlarının sesleriydi. Kulağına müzik gibi geliyorlardı adeta -ki mercanlar gerçekten de motorlara uygun melodik sesler çıkartarak bunu müziğe dönüştürüyorlardı.

Bu büyük merakına, tutkuna rağmen hiçbir zaman çıkmaya cesaret edememiştin. Bunun sebebi ise büyüklerinizin her zama anlattığı dış dünyanın çok korkunç olduğu ve sizin türünüzle beslendikleri ile ilgili hikayelerdi. Bu yüzden asla karaya çıkmazdın fakat bu suyun üzerindeki gemileri izlemediğin anlamına da gelmezdi. Ne zaman bir gemi sesi duysan, görmek için suyun yüzeyine çıkar, hafifçe yaklaşır ve sizi yedikleri söylenen o canlıları izlerdin.

Aslında öyle güzel görünüyorlardı ki..

Her zaman onlara özenirdin. Suyun dışındaki hayata.. Dışarıda aldığın hava bile suyun altındakinden daha temiz geliyordu -ki bunun sebebi de aslında insanların okyanuslara saldığı kimyasallardan kaynaklanıyordu fakat sen bunu bilmiyordun malesef.

Yine bir gün, bir gemi gördün. Saat gecenin bir yarısıydı, ay gökte kocaman bir yıldız gibi parlıyordu. Her taraf gözle görülür derece de aydınlıktı. O gece dolunay vardı. Yıldızlar göğü süslemişti ve sen üzerinde 'A' legosu bulunan gemiyi izliyordun. Gemide hoş bir müzik yankılanıyordu ve içerisindeki canlılar kahkahalarla gülerek eğleniyorlardı.

Gemiye biraz daha yaklaşarak onları dinlemeye karar verdin.

"Tanrım! Tatile çıkmamız harika bir fikirdi. Bu fikri kim vermişti?" Natasha 'nın eğlenen sesine karşılık Tony hevesle, "Ben! Ben vermiştim." Dedi.

"Ah ben senin söylediğini sanmıyorum. Hey! Tony 'nin söylediğini hatırlayan var mı?" Clint 'in sırıtarak sorduğu soruya Rhodey cevap verdi. Tony ile dalga geçmek fazlasıyla eğlenceliydi.

"Hayır, kesinlikle öyle bir şey hatırlamıyorum."

"Aynı şeyi karadelik olayında da yaptınız. Dünyayı kurtarıyorum, yaranamıyorum. Sizi eğlendiriyorum, yaranamıyorum. Buna inanamıyorum! Ben yatmaya gidiyorum." Tony sinirle konuştu. Gelişmiş duyularınla onun havaya saldığı, gerçekten üzüldüğünü gösteren kokuyu aldığında kendini kötü hissettin. Belli ki tek istediği arkadaşları tarafından takdir edilmekti.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin