Peter Benjamin Parker (Andrew) / Peter Benjamin Parker (Thomas)
Bölüm şarkısı: Shawn Mendes ft. Justin Bieber - Monster ~ Slowed
İthaf: Aldatmalı bölüm isteyen herkes ve mystoryself
Uyarı: Yarım smut, aldatma.
Bilgilendirme: Stephen yanlışlıkla başka bir gerçeklikteki bir Peter Parker 'ı sizin evreninize getirdi ve geri gönderemiyor.
Bilgilendirme2: Peter ve sen yirmi yaşındasınız. Sende bir Avengers 'sın ve aerokinezi (havayı kontrol etme) gücün var. Diğer Peter 25 yaşında.
Bilgilendirme3: The Amazing SpiderMan 'de de Gwen 'in yerine kendiniz olduğunu düşünün. Yani orada ölen sizsiniz.
-------------------------
Beni Hiç Sevmedin
Stephen 'ın kapısını çalarken oldukça endişeliydin çünkü; Avengers binasında Bucky ile Harry Potter izlerken, bir anda seni arayıp çok acil gelmen gerektiğini fakat kimseye de bir şey belli etmemeni söylemişti.
Kapı pelerin tarafından açıldığında hızla içeri girdin ve ilk gördüğün örümcek adam kostümlü birinin duvara yapışmış olduğu ve etrafa küfürler savurduğuydu. Peter olmadığını anlamıştın çünkü hem daha uzun ve yapılıydı, hemde sesi daha seksi ve erkeksiydi.
Sen şaşkınca kostümlü adama bakarken o da seni farketti ve bir anda sustu. İkiniz de birbirinize şaşkınca bakarken ilk konuşan o oldu. "Y/N?"
Sen tam cevap verecekken bir anda arkaya doğru çekildin. Peter seni arkasına çekmişti. "Peter ne yapıyorsun, bu da kim?" Soruna karşılık Peter sana döndü fakat ondan önce nereden çıktığını bilmediğin Stephen cevap verdi. "Peter Benjamin Parker fakat senin tanıdığından biraz daha farklı."
Stephen duvara yapışık olan adamın yanına gidip maskesini çıkarttığında şaşkınca ona baktın. Gözleri yaşlarla dolmuş adam tam olarak gözlerinin içine bakıyordu. "A- ama o Peter 'a hiç benzemiyor ki.."
Peter 'ın arkasından çıkarak adama yaklaştığında onun yanağından bir damla yaş süzüldü ve sen istemsiz olarak elini yüzüne doğru uzatarak baş parmağınla göz yaşını sildin. "Onu neden duvara yapıştırdınız?"
"Nerede olduğunu bilmediği için onu kaçırdığımızı sandı ve bize saldırmaya çalıştı. Normalde o da bizim gibi bir süper kahraman." Stephen 'ın açıklamasından sonra elini ağlara doğru uzatarak hava yoluyla ağları düzgünce söktün ve Peter yere düşmeden onu da havada yakaladın. Dikkatlice yere indirdin.
Yere indiği gibi sana sarıldığında ne yaşadığını şaşırmıştın. Bir kolunu beline saran adam diğer kolunu da omuzlarının üzerine atarak eliyle başını tutmuş ve başını göğsüne yaslamana sebep olmuştu. Kokusu hayatında duyduğun en güzel koku olabilirdi.
Peter hızla size doğru gelecekken Stephen onun kolunu yakaladı ve sadece onun duyabileceği bir ses ile konuştu. "O kendi gerçekliğinde Y/N 'in ölümünü izlemek zorunda kaldı." Peter, bir ağlayarak sana sarılan kendisine bir de Stephen 'a baktıktan sonra başını salladı ve geride kaldı.
Ama o gün ikinizi ayırması gerektiğini daha sonra anlayacaktı.
•••
İki ay sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...