Library

5.3K 140 92
                                    

Wanda Maximoff

Bölüm şarkısı: Katy Perry - I Kissed A Girl ~ slowed

Uyarı: Açık alan smut.

Bilgilendirme: Wanda ve sen on yedi yaşındasınız.

Bilgilendirme2: Harry Osborn, Peter Parker 'ın en yakın arkadaşıdır. Andrew ve Tobey 'nin örümcek adam filmlerindeki en yakın arkadaşları da Harry 'di. Ned sadece Tom 'un filminde var.

 Ned sadece Tom 'un filminde var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Library

Wanda 'dan pek hoşlanmıyordun, çünkü sana fazlasıyla sinir bozucu davranıyordu. Her zaman canını sıkıyor, sana laf atıyor, sen istemediğin halde kalçana vuruyor ya da göğüslerine dokunuyordu. Bunu taciz olarak yapmadığına emindin çünkü erkeklerle takılıyordu fakat seni sinir eden şey, senin bu dokunuşlardan etkileniyor olmandı. Bu nedenle bir kaç haftadır ondan kaçıyordun. Ondan hoşlanıyordun ve bunun farkındaydın fakat o Peter 'ın en yakın arkadaşı Harry Osborn 'dan hoşlanıyor gibiydi ve bu canını sıkıyordu. Birlikte çok fazla takılıyorlardı.

Yine ondan kaçtığın bir gün, kütüphanenin en az görünen yerine oturdun. Ödevini yapmak için çantandan defterlerini çıkarttın ve kütüphaneden aldığın çalışma kitabından faydalanarak ödevlerini yapmaya başladın.

Sen ödevlerini yaparken Wanda ve Harry de kütüphaneye girdiler.

"Bilmiyorum, Harry. Benden kaçıp duruyor. Sanırım benden nefret ediyor." Wanda umutsuzca konuşurken, Harry kolunu omzuna attı ve kütüphanede oldukları için fısıldadı. "Bence tam aksine senden etkileniyor. Onu denemelisin. Dokunuşlarından etkilendiğine eminim."

Harry 'nin sözleri Wanda 'yı cesaretlendirirken gözleri etrafta seni aradı fakat göremedi ve tekrar Harry 'e döndü.

"Buraya geldiğini gördüğüne emin misin?"

Harry başını salladı. "Buraya geldiğine eminim. Kendi gözlerimle gördüm." Wanda başını salladı ve gözleri kütüphanede seni aramaya başladı. Bugün senin ondan etkilenip etkilenmediğini anlayacaktı.

O sırada sen yanlış yazdığın bir cümleyi silerken kolunu çarparak kalemini düşürdün ve oturduğun köşeden kalkarak kütüphanenin ortasına kadar yuvarlanan kalemini aldın.

Wanda şimdi seni görmüştü.

Yüzündeki sırıtmasıyla senin ondan gizlenmek için oturduğun, neredeyse hiçbir yerden görünmeyen masaya doğru geldi ve yanındaki sandalyeye oturdu. "Görünmeyeceğini mi düşünmüştün?" Derken odağını bozmuştu. Onu görünce kalp atışların hızlandı.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin