Anthony Edward 'Tony' Stark
Bölüm şarkısı: Miguel - Sure Thing. ~ slowed.
İthaf: brittraay istediğin gibi;)
Uyarı: Canımın keyfi öyle istediği için Tony Stark bu seride yirmisekiz yaşında arkadaşlar. Siz de buza girmeseydiniz yirmiyedi yaşında olacaktınız fakat şuan doksaniki yaşındasınız.
Tony şöyle görünüyor;)
Bilgilendirme: Siz Steve 'in kuzenisiniz ve Steve Kaptan Amerika olmadan önce Hydra sizi kaçırarak bir süper askere çevirmişti. En az Steve kadar güçlü ve çeviksiniz. Steve seni Hydra üssünden kurtardıktan sonra Red Skull 'a karşı ikiniz o jete bindiniz ve onu yendikten sonra da Amerika için jeti buzlara yönelttiniz. Gözlerinizi açtığınızda altmışbeş yıl çoktan geçmişti. Şimdi ise üç yıldır Avenger 'sınız.
Edward
"Bu lanet teknolojiden de yeni nesil olan diğer her şeyden de nefret ediyorum." Elindeki telefonu kurcalarken arkandan gelen kıkırdamayı duymamazlıktan geldin fakat bir anda biri yanına oturup yanağını öptüğünde gözlerini kocaman açıp o kişiye döndün. Bu kişi tabii ki de kibirli Tony Stark 'tı.
"Benden de mi nefret ediyorsun, böceğim?" Sana taktığı lakaba göz devirirken, "En çokta senden Stark." diye sessizce söylendin ve kalkmaya yeltendin fakat o seni kolundan yakaladı. -Aslında onu saniyeler içerisinde karşı duvara fırlatabilirdin fakat yapmadın.
Tek kaşını kaldırarak ona ciddiyetle baktın.
"Hadi ama sana son yaptığım süprizi beğenmediğini söyleyemezsin."
Dediği şeye sinirle güldün ve "Sana pahalı ve gösterişli şeylerden hoşlanmıyorum dedim ve sen neredeyse Titanik kadar büyük bir gemide bana yemek ayarladın! Gemide sadece ikimiz olmamıza rağmen en az iki yüz tane çalışan vardı, Tony." dedin sertçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...