Bucky Barnes / Loki Laufeyson
Bölüm şarkısı: Harry Styles - Golden ~ Slowed. (Slowed down şarkılar >>>>> orjinalleri)
Uyarı: Bu kurguda bir dünya yılı Asgard da yüz yıla denk.
Bilgilendirme: Geçiş bölümümsü bir şey hem dünya da yaşadıklarını da vurguladım.
Daughter Of The Demon²
Başındaki hafif ağrı ile gözlerini yavaşça açtığında ilk başta nerede olduğuna anlam veremedin. Neredeydin ya da kiminleydin? Kalbin korku ile atarken elinin altında duran şeyi korkuyla sıktın fakat hemen sonra burnuna gelen kokuyu ve elinin altındaki elin verdiği hissiyatı tanıdın. Evindeydin.
Bucky 'nin yanında.
Neredeyse her sabah, uyandığında bu tarz kısa ama sende büyük yaralar açan panik ataklar geçiriyordun. Çünkü neredeyse yedi sene önce 9 şubat sabahı gözlerini açtığında kim olduğunu bilmiyordun. Nereden geldiğini, kim olduğunu, aileni, arkadaşlarını, en sevdiğin yemeği, en sevdiğin rengi, yapmayı en sevdiğin şeyi, en çok korktuğun şeyi, ne olduğunu... hiçbir şeyi bilmiyordun.
Sanki yeni doğmuşsun gibi.
Seni Hydra bulmuştu. Senden gelen o güçlü enerjiyi Shield ile aynı anda almışlardı fakat Hydra önce davranarak seni almış ve senden gelen enerjiyi gizleyecek bir şey bulmuştu. Elindeki yeşil tılsım. Aslında kolye gibi görünüyordu fakat taktığında güçlerini gizleyebiliyordun. Loki senin için yapmıştı. Tabii sen bunu hatırlamıyordun.
Hydra senin kim olduğunu tüm dünyada aratmıştı fakat senin parmak izi kaydın bile yoktu. Güçlerini keşfedene kadar onlar için değersizdin fakat güçlerini keşfettiklerinde kim olduğunu anlamışlardı. Sen İskandinav mitolojisinin hazinesiydin. Cehennem Tanrısının, Aldrik 'in kızı Yn. Hydra 'nın yeni oyuncağı. Yeni hazinesi.
Sana çeşitli işkenceler çektirmelerinin yanında çok büyük bir hediye de vermişlerdi. Aşk. Sana hiç bilmediğin bu güzel duyguyu hediye ettiler. Seni Bucky ile tanıştırdılar. Onun sağ kolu oldun. Onunla bir çok kişiye karşı savaştın ve birçok suikaste katıldın. Fakat onun en büyük suikasti kalbine olandı. Onun için de sen aynı şeyleri ifade ediyordun. Belki de daha fazlası. Birbirinize deli gibi aşık oldunuz. Bucky 'nin hafızasını kaç kez silseler bile seni asla unutmadı. Sadece hipnoz edildiğinde seni unutuyordu fakat görev bitip, hipnozun etkisi geçince yine senin oluyordu. Birbirinize delicesine tutulmuştunuz.
Tek sorun senin bilinmedik geçmişindi...
Gözlerini sıkıca kapatarak tekrar açtın ve başını hafifçe kaldırarak uyuyan Bucky 'nin, güzel yüzünü inceledin. Göğsünden hafifçe kalkarak yüzünü yüzüne yaklaştırdın ve dudaklarına minik bir öpücük bıraktın. Elini elinden çekerek yüzüne getirdin ve yüzünü kapatan saçlarını kenara çekip düzelttin. Alnına da minik bir öpücük kondurduğun sırada kirpikleri hafifçe titredi. Gülümseyerek dudaklarını tekrar öptün. Dudaklarının altındaki dudaklarının kıpırdadığını fark ettiğinde gülümseyerek geri çekildin. Ona baktığında onun da gülümseyerek sana baktığını gördün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...