Peter Benjamin Parker
Bölüm şarkısı: Rihanna - Umbrella
Uyarı: Aşırı sevimli smut.
Bilgilendirme: Peter sana Harley 'den daha iyi olduğunu kanıtlamak istiyor.
Bilgilendirme2: Harley Ironman 2 deki çocuk.
Better
"Peki benimle onun arasında bir seçim yapmak zorunda olsaydın?" En yakın arkadaşın Peter sana kocaman gözlerle baktı. İkiniz yan yana onun yatağında uzanıyordunuz ve tavana bakmana rağmen sana baktığını biliyordun. Cevap vermediğinde sinirli bakışlarını üzerinde hissedebiliyordun.
"Kelimenin tam anlamıyla en iyi arkadaşınım." Peter homurdanarak konuştuğunda gülmemek için dudağının içini ısırdın.
Peter 'ı kıskandırmak için Ned 'in tavsiyesini dinleyerek Harley 'in tatlı olduğundan bahsetmeye başlamıştın ve şimdi o da Harley 'i kendisiyle kıyaslıyordu. Sen ise bunun sadece erkekçe bir gurur mu yoksa seni kıskandığı için mi böyle yapıyor onu öğrenmeye çalışıyordun.
Omuzlarını silkerek göz devirdin."En iyi arkadaşım olduğunu biliyorum." Diye cevap verdin, "Ama Harley, bir erkek arkadaş olarak tatlı ve tam olarak benim tipim. O gerçekten komik, sevimli ve tatlı."
Harley asla senin tipin değildi.
"Ben değil miyim?" Peter söylediklerine kırıldı ve bunu da surat ifadesiyle açıkça belli etti. Çok uzun zamandır senden hoşlanıyordu ve şimdi de kendisinin asla senin tipin olmadığını öğrenmişti. Yani sen sarışın, mavi gözlü, uzun ve sıska erkeklerden mi hoşlanıyordun?
"Hayır! Sende sevimli ve tatlısın ama ben çıkmaktan bahsediyorum." Dedin gülümseyerek.
Birbirinize bakarken kısa bir sessizlik oldu fakat hemen sonra Peter o sessizliği bozdu.
"Neden, sana daha iyi bir seçenek olduğumu göstermeme izin vermiyorsun?"
Gözlerindeki kararlı bakış neredeyse kalbinin atışını hızlandırdı fakat ona belli etmemeye çalıştın.
"Sana gösteririsem beni seçeceksin." Diye devam etti. "Sadece göstermeme izin verip vermeyeceğini bilmek istiyorum."
Düşünemeden başını salladın.
Dikkatle, hareket etmemen için ellerini bileklerinden tutarak başının üzerine tuttu ve dudaklarını dudaklarıyla kapadı. Şimdiye kadar deneyimlediğin en yumuşak öpücük. Kişiliğinin nazik olduğunu biliyordun ama sana karşı bu kadar cesur olabileceğini hiç düşünmedin.
Sinir bozucu şekilde cesur...
Bir şekilde Peter tam olarak ne istediğini biliyordu.
Boynunu öperken nefesini kesecek kadar hassas yerleri emiyordu. Sen farkına dahi varamadan gömleğini çıkardı ve sütyenini de çıkartıp odanın bir köşesine fırlattı. Vücudunu çok uzun zamandır çıplak görmek istiyordu ve bu yüzden seni soymak konusunda oldukça hızlıydı. Serbest eli bacaklarından pantalonunu sıyırdı ve iç çamaşırının içine girip klitorisini kıstırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...