Mental Hospital

4.4K 165 103
                                    

James Buchanan 'Bucky' Barnes

Bölüm şarkısı: Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Use To Know

Uyarı: Sen dokunduğun şeylerin geçmişini görebilme yeteneğine sahipsin. İnsanların, eşyaların, hatta evlerin geçmişini görebiliyorsun. İnsanların onlardaki anılarını izleyebiliyorsun. En tehlikeli ve en korkulu anlarını. En üzgün anlarını. Yıkımlarını... Bu nedenle zaten delirmenin eşiğindeyken geleceği görebilme yeteneğin gelişiyor ve insanların ölümlerini de görmeye başlıyorsun.

Bilgilendirme: Bucky hafızasını geri kazandıktan sonra toparlanamıyor ve yaptığı şeyleri kaldıramıyor bu nedenle de Fury onu süper güçlü canlıların kaldığı, Shield 'a ait olan akıl hastanesine kapatıyor. Senin yanındaki hücreye.

 Senin yanındaki hücreye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mental Hospital

Fury, Bucky 'i senin yanındaki odaya bırakırken Bucky 'nin neden hiç zorluk çıkarmadığını düşündü. O öyle sakin ve öyle ruhsuz davranıyordu ki Fury bile bir an için neler yaşadığını düşünerek üzülmüştü.

Bucky girdiği odaya bakarken bir duvarın cam olduğunu gördü ve sonra orada duran seni fark etti. Öylece tavana bakan ellerinde eldiven olan sana.

Kaşlarını çattı.

Neden odadaki bir duvar camdı?

Fury merakını fark ederek hemen açıkladı. "Hastalar bazen yalnız kalmaktan korkuyorlar ya da yalnız kalmaktan faydalanarak kendilerine zarar veriyorlar. Bu nedenle her odanın bir duvarı bu şekilde cam. Oda arkadaşınmış gibi düşün."

Bucky cevap vermeye gerek duymadan sana bakmaya devam etti fakat sen ona, üzerindeki bakışların sahibine bakma gereği duymadın.

Fury, Bucky 'e günlük yemek saatlerini, yardıma ihtiyacı olursa basması gereken düğmeyi, psikiyatristi ile görüşmesi gereken saatleri ve  ilaçlarını ne zaman içmesi gerektiğini söylerken Bucky gözlerini bir an olsun senden çekmedi.

Sen öyle farklı görünüyordun, öyle kendisi gibi bakıyordun ki.

Kendi yıkımını izlemiş gibiydin.

Kendi yıkımını izlemiştin.

Bembeyaz uzun saçların ve öylece duvara doğru mahsun bakan gözlerin. Öylece yatmış film izler gibi duvara doğru bakıyordun. Ellerinde deri eldivenler, üzerinde bol beyaz bir tulum vardı. Sanki haftalarca aç bırakılmış gibi zayıftın. Yüzün ve tulumun içinde kaybolan vücudun incecikti. Bucky buna rağmen çok güzel olduğunu düşündü.

Üzerindeki bakışları en sonunda görmezden gelemeyerek cam duvardan seni izleyen adama baktın. Uzun kahverengi saçlı ve mavi gözleri bu mesafeden bile görünen esmer tenli adam. Keskin çene hatları ve tişörtünün altından kendini belli eden kasları.. senin ilgini çeken ise parlak gri koluydu. O metal kol. Bu adamın hikayesi neydi peki? Bir an için bunu öğrenmek istedin.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin