Hell Dog²

4.4K 170 49
                                    

Loki Laufeyson

Bölüm şarkısı: James Arthur - Train Wreck

Uyarı: 5. Bölümün devamıdır.

Bilgilendirme: Kurt adamlar/kadınlar yaralı canlıların acılarını alabilirler. Yaralı noktaya dokunup vücutlarındaki acıyı kendilerine aktarırlar.

 Yaralı noktaya dokunup vücutlarındaki acıyı kendilerine aktarırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hell Dog²

Loki 'nin acısını almış ve vahşice parçalanmış boynunu temizleyip sarmıştın. Ona neden bu kadar iyi davrandığını bilmiyordun ama seni ona çeken bir şey vardı. Birinden kolayca etkilenen bir kadın değildin fakat o da normal bir erkek değildi. Bunu görünüşünden bile anlamıştın. O-

Gerçekten güzeldi.

Normal bir erkek gibi olmamasının yanında kesinlikle bir insan da değildi. Ya da en azından bulunduğunuz şehirden değildi. Zaten şehirdekilerin yüzde ellisi yabancıydı. Kendilerini en rahat hissettikleri yer burasıydı çünkü burada yaşayan kişilerin yüzde sekseni doğaüstü yüzde onbeşi büyücü ve geri kalanı da insandı. Çoğu telkin edilen beslenme torbasından ibaretti.

Peki bu güzel adam neydi? Vampir değildi. Cehennem köpeği olmasının imkanı yoktu. Doğaüstü bir canlı olsaydı vampire karşı o kadar zayıf kalmazdı. Cadı veya büyücü olmalıydı çünkü onun insan olmadığından emindin.

Ama o vampirin kanını içmesinden sonra o şekilde buza dönüşmesinin ve parçalanmasının sebebi neydi? Belki de kanına lanet büyüsü yapmıştı.. kim bilir?

Loki 'nin gözlerini açtığını hissettiğin an düşüncelerinden sıyrıldın ve cama dönük gözlerini ona çevirdin. Eli direkt sargılı boynuna gitmişti. Yattığı yataktan yavaşça kalktı ve bu sefer gözleri vücudunu süzdü. Üzeri değişmiş ve yaraları sarılmıştı.

Ona yardım eden kimdi?

Oturduğun yerden kalkıp ona doğru gittiğinde bakışları hızla sana döndü. Düşman olmadığına emindi çünkü ona yardım etmiştin ama her an tetikte olmalıydı çünkü buraya geldiği ilk saatten saldırıya uğramıştı.

Gözlerini sende gezdirdiği sırada nutku tutuldu. Sen... onun gördüğü en güzel şeydin. Kımıldayamadığını hissetti. Geldiği yerde onlarca Tanrıça ile tanışmış onlarca güzel kadın görmüştü fakat sen.. bambaşkaydın. Sen onun tüm evren boyunca gördüğü en güzel kadındın.

Komodinin üzerine koyduğun tepsiyi alıp Loki 'nin yanına oturdun. Çok kan kaybetmişti ve halsiz olmalıydı. Onun için yiyecek bir şeyler hazırlamıştın. Tepsiyi kucağına bıraktığında gözlerini yüzünden çekip kucağına çevirdi. Ona büyükannenin sana kendini kötü hissettiğin zamanlarda yaptığı çorbayı yapmıştın. Büyükannen bu çorbaya enerji ve mutluluk çorbası derdi. Kendisi bir cadıydı ve iyi hissettirecek şeyleri çok iyi bilirdi.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin