Stress

4.9K 172 236
                                    

Peter Benjamin Parker

Bölüm şarkısı: Britney Spears - Circus

İthaf: Çok istemiştin aşkım mystoryself

Uyarı: Smut.

Bilgilendirme: Burada kaleme alınan Peter, Andrew Garfield 'ın Peter 'ı. Yani daha cesur ve daha havalı olmasının başka bir açıklaması olamaz zaten. Tabii siz isterseniz istediğiniz Peter 'ı hayal edebilirsiniz.

Bilgilendirme2: Tony Stark 'ın kızısınız. Annecik evrenleri karıştırdı;)

 Annecik evrenleri karıştırdı;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stress

Peter sırt çantasından ders kitaplarını ve notlarını çıkartıp çalışma masanın üzerine koyduktan sonra yatakta uzanıp tavanı izleyen senin yanına kıvrıldı ve senin gibi tavanı izlemeye başladı. "Gelmemden pek memnun değil gibisin..."

"Seninle ilgili değil son zamanlarda stresliyim." Elini elinin içine alırken ona doğru döndün. "Tüm bu finaller yaklaştı ve ben gerçekten çok fazla kafaya takıyorum." Peter iş sınavlara geldiğinde ne kadar streslendiğini biliyordu, ve streslenince ne yapması gerektiğini de.

"Stresini hafifletebilecek eğlenceli bir şey biliyorum." Yattığı yerde doğrulurken baştan çıkarıcı bir sesle konuşmuş ve gülümsemişti. Söylediğini anlaman bir saniyeni bile almadı.

"Hayır. Mümkün değil. Şu an olmaz." Derken bir yandanda eşoftmanına uzanan eline vurdun.

"Ne, neden? Seni ağzımla getirmeme bayılıyorsun." Peter kaşlarını çatarak konuştuğunda, onun haklı olduğunu biliyordun.

"Evet ama babam koridorun sonundayken değil." Derken yattığın yerde doğruldun ve o bacaklarının arasında oturduğu için burunlarınız sürttü fakat umrunda değilmiş gibi konuşmaya devam ettin. "Ayrıca önümüzdeki hafta başlayacak olan finaller için gerçekten çalışmam gerekiyor. Kötü not almayı göze alamam biliyorsun."

"Yn sen bir Stark 'sın. İstesen sıfır çalışmayla bile ülke birincisi olabilirsin." Dudaklarına doğru fısıldadı ve fısıltılarının arasında seni öpmeyi de ihmal etmedi.

"Ya seninle aynı okulu kazanmak istiyorsam ve bunu stres yaptıysam. Peter, çalışman gerekiyor." Alnını onunkine yaslarken sen farkında olmasan da Peter gülümsemişti.

"Benim için mi endişeleniyorsun?"

"Evet, ahmak. Senden uzak kalmak istemiyorum ve bu yüzden stresliyim." Senin sözlerine karşılık Peter hızla yüzünü avuçlarının arasına aldı ve dudaklarıyla dudaklarını hapsederken bir yandan da seni yatağa doğru itti. Sırtın yatakla buluşurken kendine engel olamayarak öpücüğüne karşılık verdin. Peter 'a ne zaman karşı koyabildin ki zaten?

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin