Origin Hybrid²

4.2K 167 49
                                    

James Buchanan Barnes

Bölüm şarkısı: Yot Club - YKWIM ~ Slowed

Uyarı: Fazlasıyla hüzün, keder ve boyun kırma içerir.

Bilgilendirme: 4. bölümün devamı niteliğindedir.

Origin Hybird²

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Origin Hybird²

Steve 'in söylediklerinin ardından bir süre kendine gelemedin fakat kendine gelebildiğinde Steve 'den olanları detaylı bir şekilde öğrendin. Bucky 'i Hydra kaçırmış ve onu kendilerine ait bir seri katile çevirmişlerdi.

Beynin olanları algılamak istemiyor ve resmen reddediyordu. Bildiğin tek şey Bucky 'i kurtarman gerektiğiydi.

"Plan nedir?" Sam 'in sorusu ile önünde duran iki kişiye baktın. Steve onları sana çoktan tanıtmıştı. Kızıl saçlı güzel ajan, Natasha ve koşu esnasına tanıştığı pilot Samuel. Kendisine Sam diyebileceğini söylemişti fakat doğruyu söylemek gerekirse hiçbiri umurunda değildi. Umurunda olan tek şey, sevdiğin adamı kurtarmak ve altmış beş yılın hıncını çıkarırcasına sıkıca sarılmaktı.

"Planımız önümüze gelen herkesi öldürüp Bucky 'i kurtarmak." Sert ve asi çıkan sesinle herkes sana döndü. Sam 'in yutkunduğunu duymuştun.

"Aslında dünyanın yarısını öldürmeden Hydra 'yı yenmemiz gereki-" Sam 'in sözünü kestin.

"Hydra ile bağlantısı olan herkesi öldürür makineyi parçalar ve Bucky 'i kurtarırız."

Steve başını salladı. "Bana uyar."

Natasha sırıttı. "Eğlenceli olacak."

Sam ise, "Umarım bu işin sonunda ölmeyiz." demekle yetindi.

...

Shield binasına vampir hızın ile kimse görmeden girmiştin ve Fury 'nin dediğine göre makineyi içeriden çalıştıracak düğmeye basılmasını engellemeliydin. Sharon 'un olduğu bölüme giderken -kendisi Steve 'in bahsettiği gizli ajandı.- oldukça sakindin.

İçeri girdiğinde herkesin birbirine silah çektiğini gördün ve kimin Hydra askeri olduğunu anlamak için Steve 'in bahsettiği Rumlow isimli kişiye yöneldin. Hızlıca kafasını kopardığında odadaki Hydra askerleri kendini belli etti ve onları da hızlıca öldürdün. Rumlow 'un kafasına silah dayadığı çocuk korkudan titriyordu. Bunu çok umursamadın ve oradan hızlıca çıktın.

Natasha, Pierce ile ilgileniyordu. Sen ise Shield 'ın tek hava kuvvetlerini korumak ile görevliydin.

Kendini uçak pistine attığın an simsiyah kostümün içindeki onu gördün. O olduğunu kokusundan anladın. Onca yıldan sonra kokusunu tekrar almış olmak öyle güzeldi ki.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin