Loki Laufeyson / Thor Odinson
Bölüm şarkısı: Deeperise ft. Jabbar - move on.
Uyarı: Feels ve nefret...
Bilgilendirme: Bölüm aklınızı karıştırabilir ve kalp atışlarınızı hızlandırabilir.
Wolf⁴
"Buna inanamıyorum!" Thor 'un bağırışı ile oturduğun yerde zıpladın. "O kız idam edilecek, duydunuz mu beni? İdam edilecek! Böyle bir şeyi yapmaya nasıl cürret edebilir?"Loki ve sen Thor 'un sizi basması ile ona her şeyi anlatmıştınız ve o sana sıkıca sarılarak bir saat boyunca ağladıktan sonra transa girmiş gibi Sigyn 'e saydırıyordu.
Loki de ona destek çıkıyordu tabii ki.
Thor 'un sarayı sallandıran bağırışlarını duyan Frigga bir anda odaya daldığında oturduğun yerden hızla kalktın. Loki ve Thor da anında susmuşlardı.
Frigga 'nın gözleri hızla dolarken koşarak sana doğru geldi ve kollarını sıkıca boynuna doladı. "Biliyordum! Biliyordum... seni hissettim Yn, gücünü hissettim fakat inanmak ve umutlanmak istemedim ama sen buradasın. Seni çok özledim."
Frigga 'nın nefes almadan konuşmaya başlamasına dolu gözlerinin arasında kıkırdadın ve yaşlar gözlerinden yavaşça süzüldü.
Loki ve Thor sizin kavuşmanıza gülümserken ikisi de seninle evlenirse anneleriyle ne kadar güzel bir ilişkin olacağını hayal ediyorlardı fakat sonra bir anda Thor 'un gözünün önüne odaya girdiği anda ki görüntü geldi.
Loki 'nin senin üzerinde, öpmeye kıyamadığı nar kırmızısı dudaklarını sömürdüğü görüntü canlandı zihninde ve o an kendine bir söz verdi. Seni kardeşine kaptırmayacaktı. Her şeyde nasıl birinciyse bunda da galip olacak ve seni alacaktı.
...
Her şeyi Odin 'e anlatmanızla işler yavaş yavaş yoluna girmişti. Odin sana hızla sarılmış ve özlemini giderdikten sonra da büyük bir öfkeyle Sigyn 'in kellesini uçurtmuştu. Aileni saraya çağırmıştı ve sende ailenle özlemini gidererek evine dönmüştün. Halkınla ve ailenle Vanaheim 'da büyük kutlamalar düzenlemiştiniz bu kutlamalara Asgard halkı da davet edilmişti tabii. Şimdi de o kutlamalardan birindeydin ve Loki ile kutlama salonunda çalan eğlenceli şarkıda mutlu bir şekilde dans ediyordunuz. Frigga 'nın gözleri dolmuştu.
Çok uzun bir zamandır oğlunu hiç bu kadar mutlu görmemişti.
Thor ise Vanaheim içkilerinden birini içerken bir iblis gibi sizi izliyordu. O kadar sinirliydi ki. Hızlı şarkı bitip yerini yavaş bir tanesi aldığında Thor hızla yaslandığı tezgahtan uzaklaştı ve size doğru gelerek seni hızla kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
Fiksi PenggemarMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...