Loki Laufeyson / Thor Odinson
Bölüm şarkısı: MIIA - Dynasty ~slowed
Uyarı: Loki 'nin mitolojide bir atla olan birlikteliğini unutmayın ve bölümü öyle okuyun. Loki hayvanlara karşı da ilgi duyabilir ve zaten size daha önceden de aşıktı. Ayrıca ruhunuz zaten insan ve bakışlarınızla davranışlarınız aynı.
Bilgilendirme: Bu bölüm 13. bölümün devamıdır.
Wolf²
Neredeyse iki haftadır buradaydın ve halinden oldukça memnundun. Thor ve Loki sana oldukça iyi bakıyorlardı. Tabii Loki de Thor da sana sadece kendileri bakmak isteselerde sen ikisiyle de mutlu olduğun için seslerini çıkarmıyorlardı.
Sabahın erken saatlerinde Loki 'nin yatağında, gök mavisi gözlerini yavaşça araladın. Dün gece olduğu gibi hala üzerine uzanıyordun ve o da kollarını bembeyaz bedenine dolamıştı. Parmakları yumuşak tüylerinin arasındaydı. Dün seni o yıkarken fark etmiştin ki seni bu bedene bürünmeden önce her zaman kullandığın sabunla yıkamıştı. Şimdi de burnunu tüylerine yaslamış kokunu içine çekiyordu. Sana karşı olan duygularının bir gram azalmadığını fark ettiğinde üzüldün. Bir yandan ise biri tarafından bu kadar değer görmek seni sevindirdi.
Ailen bile bir yerden sonra kayboluşunu kabullenmiş, seni unutmuştu fakat bu güzel adam seni hiç unutmamıştı. Asla kaybolmanı kabullenememişti. Kokunu unutmamış, gülüşünü unutmamıştı, nasıl baktığını, nasıl dokunduğunu hiç unutmamıştı. Bu yeşilin en güzel, en farklı tonu olan gözleri nereye baksa seni görmeyi umut ederek bakmıştı. Her sabaha, ona eskisi gibi gülümseyeceğin günü hayal ederek açmıştı gözlerini.
Seni öyle güzel sevmiş, öyle çok özlemişti ki...
İçindeki tuhaf mutlulukla yanla yanağını yaladığında uyku sersemi bir şekilde gülümsedi ve adını mırıldandı. Bu iki haftadır onunla bir çok gün birlikte uyumuş birlikte uyanmıştın. -Hatta Thor ile neredeyse hiç uyumamıştın çünkü gece uyurken kaslı gövdesi üzerine çıkıyor ve seni eziyordu.- Loki 'yi her sabah yanağını yalayarak uyandırıyordun. Loki Thor 'un aksine uyurken seni hiç rahatsız etmiyordu. Sana sıkıca sarılıyor tüylerini okşuyor ve asla kımıldamıyordu. Zaten sen gittiğinden beri geceleri sıkça uyanıyor ya da uykuyla uyanıklık arasındaki o noktada oluyor olduğu için hareketlerine hakim olabiliyordu.
Gözlerini açmadığı için suratını bir kez daha yaladın. Bundan hiç rahatsız olmuyordu çünkü ağzını kendi elleriyle temizlemişti. Yatmadan önce dişlerini ve dilini fırçalıyor, tüylerin dökülmesin diye tarıyordu. Loki sana çok iyi bakıyordu. Seninle hep oynuyor, kitap okuyor, temizliyor ve bakım yapıyordu. Pençelerini bile törpülemişti ve sana güzel, ucunda zümrüt bir taş olan tasma bile yaptırmıştı. Tabii Thor 'unkinin aksine kolye gibi duruyordu. Onlar üst üste boynunda asılıydı ve sence güzel duruyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanficMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...