Anthony Edward Stark
Bölüm şarkısı: LSD - Genius
Bu bölüm brittraay kişisine ithaf edilmiştir.
Uyarı: Duygusal patlama. Her türlü duygu var yani. Bir an mutlu bir an üzgün.
Bilgilendirme: Tony ile sen bir ekipsiniz. Sen Iron Woman 'sın o da Iron Man.
Bilgilendirme2: Bu arada ilk cümlede "seninle uyumamı ister misin?" lafını yanlış anlamasının sebebi ingilizce kullanımında "do you want me to sleep with you?" yani seninle uyumamı, yatmamı ister misin? Cümlesinde yatmak "seks" anlamında da kullanılıyor. Hikayelerimde söylenen cümleleri ingilizce anlamlarıyla kullanıyorum çünkü o kültürden o karakterlere göre yazılması gerekiyor, yani bence İngilizce düşünülmesi daha mantıklı.
Nightmares
"Bu gece seninle uyumamı ister misin?" Tony sorduğun soruyla kafasını hızla sana doğru çevirdi. Birkaç haftadır onun neredeyse hiç uyuyamıyor olduğunu fark etmiştin ve bunun sadece birkaç haftadan ibaret olmadığına da adın gibi emindin. Bunun nedeninin neredeyse üç ay önce o kara deliğe girmesi olduğunu düşünüyordun ve eğer düşüncelerin doğruysa üç aydır uyuyamıyordu.
Tony 'nin seni yanlış anladığını anladığında hemen kendini düzelttin. "Eğer yanında birinin varlığını hissedersen daha rahat uyuyabilirsin."
Tony söylediğine karşı gülümsedi ama bu gülümseme daha önceki gülümsemelerinden oldukça farklıydı. Çapkın, sinir bozucu ya da seni rahatsız eden sahte gülümsemeleri gibi değildi. Bu gerçek bir gülümsemeydi. İç ısıtan türden güzel ve gerçek...
Tony elindeki makine parçasını bıraktı ve geceliklerini giyeceğini söyleyerek oradan ayrıldı. Sen de bazen burada kalmak zorunda olduğun için Tony 'nin sana özel hazırlattığı odaya gittin ve oradaki birkaç parça kıyafetten rastgele bir şeyler seçip üzerine geçirdin. Siyah bir tayt ve mavi, sana oldukça bol ve uzun gelen sade bir tişört ile Tony 'nin odasına yöneldiğinde o da çoktan giyinmiş ve yatağa yerleşmişti.
Yatakta senin için açtığı yere uzanıp ona doğru dönerek yattın fakat o sana arkasını dönmüştü. Bu biraz canını sıkmış olsada çok fazla takılmamaya çalışarak belinde duran yorganın ucunu tutup omuzlarına kadar örterek onu rahatlatmaya ve varlığını hissettirmeye çalıştın.
Sen de Avengers ekibinden birisiydin fakat aynı zamanda da Tony 'nin asistanı ve yardımcı sağ koluydun. Neredeyse yedi yıldır birlikte çalışıyordunuz ve o bunu çok fazla belli etmese de birbirinize çok fazla değer veriyordunuz.
Sen onun aksine fazlasıyla belli ediyordun gerçi...
Birlikte kostümler yapıyor ve insanlara yardım ediyordunuz. Bunu yaparken de oldukça eğleniyordunuz. Sen Iron Woman 'dın o ise Iran Man. Birlikte harika bir ekiptiniz. Birbirinizi kızdırıyor, eğlendiriyor, gıcık ediyor ve mutlu ediyordunuz. Tüm bunların yanında huzuru da birbirinizde buluyordunuz ama Tony bunu kabul etmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...