Peter Benjamin Parker
Bölüm şarkısı: Banners - Someone To You ~ slowed
İthaf: mystoryself bir haftadır bu anı bekliyordunn...
Uyarı: Aşırı kafa karıştırıcı bir tür geçiş bölümü.
Bilgilendirme: Bu seri baya uzayacak gibi oldu. Keşke ayrı bir kitap olarak yayımlasaydım...
Dimple⁴
"Sonra da onu öptüm." Sen anlatmayı bitirdiğinde Ned şoktan bayılmak üzereydi.
Yani sen Örümcek Adam 'dan hoşlanıyordun, Peter 'la artık konuşmayacaktın ama Ned biliyordu ki sen aslında Peter 'ı öpmüştün. Peter 'ın evinden Liz çıkmıştı fakat o Peter 'ın seni sevdiğini de biliyordu!
Ned derin bir nefes aldı ve mantığını kullanarak konuşmaya başladı. "Bütün bunların arasında merak ettiğim şey; sen Peter 'ın evinde Liz 'i gördüğünde neden o kadar sinirlendin? Yani evet o kızı hiç sevmiyorsun. Nefret ediyorsun falan ama Peter 'ı dinlemeyecek kadar tepki vermen garip."
Ned 'in sorusu ile gerildin. Ona aslında Peter 'a aşık olduğunu söyleyemezdin çünkü hem Peter 'a aşık olup, hem de Örümcek Adam 'dan hoşlanman senin için bile fazlasıyla garipti ki bir başkasının buna nasıl bir tepki vereceğini kestiremezdin. Her ne kadar bu kişi Ned bile olsa söylemeye çekindin. Bu yüzden omuz silktin ve cevap vermek istemediğini belirttin.
Son bir haftadır bu yaşananlardan kimseye bahsetmediğin için kafayı yemek üzereydin bu yüzden de Peter dışında yakın olduğun tek kişi olan Ned 'e bahsetme kararı almıştın ve şimdi de ikiniz bir kafede oturmuş olanları konuşuyordunuz. Bir haftadır Peter 'ın yüzüne bile bakmamıştın ve bu sefer de diğerinin peşinden koşan taraf oydu.
Örümcek ile ise... her akşam o çatıya çıkıyor ve öylece manzarayı izliyordunuz. Bu ikiniz adına da oldukça garipti çünkü onun hakkında hiçbir şey bilmiyordun ve o seni, senin kendini tanıdığından daha fazla tanıyordu. Ona kendisi ile ilgili, gün içerisinde ne yaptığıyla ilgili ya da neyi sevip sevmediği ile ilgili, normalde beraber olan insanların sorabileceği tarzda hiçbir şey soramıyor, ona istediğince dokunamıyor, yüzünü bile bilmiyordun. O maskenin altında kim var bilmiyordun ama kokusuyla, yaydığı enerjisiyle ve hissettirdikleriyle seni kendine çekmişti. Onu sevmenin nedeni neydi bilmiyordun. Onu hiçbir şekilde tanımıyor, adını bile bilmiyordun ama seviyordun işte. Peki ya neden?
İşte bu konuda da onunla ilgili olan diğer tüm konularda olduğu gibi hiçbir fikrin yoktu.
Birlikte çatıda oturup manzarayı izleyeceğiniz zamanlarda o bazen geç geliyordu çünkü bir süper kahramandı ve suçlularla işi ne zaman biter belli olmazdı. Fakat sen o gelene kadar bekliyordun. Bazen öyle geç kalıyordu ki çatıda uyuya kalıyordun ve o da seni evine kadar taşıyordu. Bu yüzden camın her daim açıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanficMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...