Better²

3.6K 171 221
                                    

Peter Parker

Bölümü mystoryself 'e ithaf ediyorum. Peter bölümü istiyorduunn.

Bölüm şarkısı: Conan Gray - Lookalike ~ Slowed

Uyarı: Bu bölümde smut falan yok!

Bilgilendirme: Bir önceki bölümde belirtmedim ama babanız Tony Stark. Zaten Harley ' i de oradan tanıyorsunuz.

 Zaten Harley ' i de oradan tanıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Better²

Peter ile birbirinizi sevdiğinizi söylediğiniz günün üzerinden üç ay geçmişti ve o günden sonra da bir çok kez beraber olmuştunuz. Birlikte mutluydunuz fakat sen babana ilişkinizden bahsetmediğin için biraz huzursuzdun. Ayrıca son günlerde fazlasıyla karnın ağrıyordu ve birkaç kez de kusmuştun. Sana göre bunlar babana söylemediğin için streslendiğinden dolayıydı.

Natasha ile ortak salonda oturduğunuz sırada bir anda karnına saplanan acı ve boğazını yakan safra ile hızla koltuktan kalktın ve banyoya koştun. Natasha da hızla peşinden geliyordu. Sen klozete eğilip kusarken saçlarını eliyle arkada toplamış bir yandan da endişeyle konuşuyordu.

"Y/N, ne oluyor? Hey..."

Sen en sonunda durduğunda ve soluklandığında seni sakince kaldırdı. Lavaboda ağzını yıkarken bir yandan da endişeyle seni gözlemliyordu.

"Birtanem, sorun nedir? Miğdeni mi bozdun yoksa?"

Sorduğu soruyla başını iki yana salladın, o sırada tekrar ortak salondaki kanepeye geçmiştiniz. "Sanmıyorum, Nat. Son günlerde sıkça kusuyorum ve karnıma ağrılar giriyor. Bence babama söylemediğim için sıkıntıdan oluyor."

Natasha 'nın olan her şeyden haberi vardı. Çünkü o senin en yakın arkadaşındı. Onu ablan gibi görüyordun ve ondan asla hiçbir şeyi saklamazdın.

"Aslında sana bir şey sormam gerekiyor, Yn." Korkuyla ve sıkıntıyla sana bakarken sen sorması için başını onaylarcasına salladın. "Bebeğim, siz.. korunuyor musunuz?"

Bir an afalladığında sana tedirgince baktı. Senin ise aklından geçen tek şey; 'Siktir. Siktir. Siktir. Siktir. Siktir. Siktir...' di.

Natasha afalladığını görünce korkuyla gözlerini kocaman açtı fakat sorgusuna devam etti. "Peki ya siz ne kadar sevişiyorsunuz? Yanii-"

"Haftada en az dört kez."

Bu sefer siktir çeken Natasha 'ydı. Elleriyle yüzünü sıvazladı ve "Ya- yani şu an hiçbir şey kesin değil. Bunun için test falan yaptırmamız gerekiyor."

"Natasha ben reşit bile değilim. Lanet olsun! Babam çok kötü hayal kırıklığına uğrayacak. Benden nefret edecek. Onlar Peter ile tam olarak tanışmıyorlar bile. Lanet olsun. Yüzbaşının gözünden düşeceğim. Eğer hamile kaldıysam, çalışmalarıma devam edemem. Tüm düşmanların gözü bende olacak. Herkesi tehlikeye atacağım. Ben-" Sen lanet senaryolarını yazmaya başlarken Natasha hızla sözünü kesti. "Bunları düşünmek için çok erken, bebeğim. Ben sana hemen bir gebelik testi alıp geleceğim ve sende beni burada sakince bekleyeceksin. Anlaştık mı?"

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin