Genius

6.3K 202 176
                                    

Steven Grant Rogers

Bölüm şarkısı: Ariana Grande - Dangerous Woman ~ slowed

Uyarı: Tony Stark 'tan bile daha zekisin.

Bilgilendirme: Sen çok güçlü telekinezi yeteneğine sahip bir mutantsın.

Genius

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genius

Bir kez daha kornaya basarken ağzından ağır bir küfür kaçtı. "Neden uçarak gitmedim ki?! Lanet olsun."

Sinirlerin iyice geririlirken arabadan indin ve uçarak arabaların üzerinden geçip trafiği kapayanın ne olduğuna baktın. Bunu yaparken insanların seni fark etmediğinden emin olmaya çalıştın ve açıklık alanın kenarında durdun. Gördüklerin seni şoka uğratmaya yetmişti.

Uçan balinaların etrafta civit attığı zaman hayatını kurtaran ve güçlerini kullanmamanı sağlayıp kimliğini gizli tutmanı sağlayan kişi, Kaptan Amerika. Shield ajanı gibi görünen onlarca adam ona ve başka bir adama silah doğrultmuştu.

Bir anda ellerinin etrafını mavi bir ışık sardı ve ikinci kez düşünemeden ayakların yerden kesildi. Oraya doğru uçarak adamları dört bir yana savurdun. Yüzbaşı ve arkadaşı olduğunu düşündüğün yakışıklı adam şaşkına dönmüştü. Sen ise mavi ışığınla ikisini de kendin gibi havaya kaldırdın ve hızla oraya oldukça uzak olan evine yöneldin. Evin balkonuna indiğinizde cebindeki anahtarla kapıyı açtın.

"Rica ederim." Derken girmeleri için elinle balkon kapısını işaret ettin.

"Kimsin sen?" Dedi yüzbaşının arkadaşı olan yakışıklı esmer adam. O sırada gözüne metal eli çarptı.

"Güzel kol." Diyerek metal koluna elinin tersi ile şakasına vurdun ve onları beklemeden içeri girip kendini koltuğa attın.

"Ben Yn Yln, çok güçlü bir mutantım, telekinezi yeteneğim var ayrıca en az sizin kadar da kuvvetliyim." Deyip yüzlerine baktığında kafalarının üzerindeki soru işaretlerini bariz bir şekilde gördün. "Yani benim de süper güçlerim var ayrıca sen," diyerek Steve 'i işaret ettin. "Benim hayatımı kurtarmıştın. Bende seninkini kurtardım. Ödeştik."

Steve bir an gülümser gibi oldu fakat hemen sonra suratı tekrar ciddi bir hal aldı.

"Seni gördüler artık sadece bizi aramıyorlar Yn. Sen de artık aranan bir suçlusun." Dediğinde buna şaşırmadın. Bunun olacağını tahmin etmiştin fakat ülkenin en güçlü süper kahramanının neden bir anda hedef haline geldiğini merak etmiştin.

"Sen şunu baştan anlatsana bi'."

...

"Yani şimdi ben masum bir seri katili mi kaçırdım?" Bir anda söylediğin şeyin saçmalığına güldün. "Tanrım! Bu çok saçma." Diyerek elinle yüzünü kapatıp kahkaha attın.

Imagine With MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin