Loki Laufeyson / Thor Odinson
~ıslak Loki yoktu, Thomas koydum sjsnbsbsbznx
Bölüm şarkısı: Pham - Movements.
Kurt serisine yeni bölüm istemiştin, brittraay . Bu bölüm sana;)
Uyarı: !Smut yoktur gelişen olayı smut sanmayın!
Bilgilendirme: Ekşın geliyor ekşın, umut geliyor!
Wolf³
Buraya geleli neredeyse bir ay oluyordu ve saraydaki herkes senin varlığına alışmıştı. Frigga hariç. Senden çok yoğun bir enerji alıyordu ve bu onu çok uzun zamandır düşündürüyordu. Neydin sen, ya da kimdin?
Bunu çok merak ediyordu fakat kötü biri olmadığından da emindi. Oğullarının yüz yıllardır düşük olan yüzlerini sadece bir ayda öyle güzel gülümsetmiştin ki.. Onları öyle mutlu etmiştin ki, kötü biri olabileceğini aklından bile geçirmemişti.
Loki ile eskiden her zaman vakit geçirdiğiniz şelaleye geldiğinizde yüzünde kocaman mutlu bir ifade oluştu. Aklına hemen şelalenin ardındaki kayaya çizdiğiniz resimler geldi. Onları görmek istedin ve hızla suya atladın.
Loki ilk baş şaşırsa da o da üzerindeki takımları çıkartarak pantalonu ile senin ardından suya atladı. Sen dört bacağını birden suyun içinde hareket ettirerek şelalenin ardına doğru giderken Loki de seni takip etti fakat bir yandan da düşünüyordu.
Şelalenin ardındaki mağarayı nereden biliyordun?
Suyun altından geçerek mağaraya girdiğinde gözüne ilk çarpan şey çizimleriniz olmuştu. Sudan çıkarak silkelendin, kurulandın ve mağaranın taştan yüzeyine çıktın. Loki de senin yanına çıktığında eliyle uzun saçlarındaki suyu sıktı.
Tüm dikkati sendeydi. Senin dikkatin ise Loki 'nin senden sonra çizdiği resimlerdeydi. Seni çizmişti. Senin çizimlerinin arasından en büyük olanının önüne geçip kendine baktın. İnsan haline.
Bu lanet olası kurt bedeninden öyle çok bıkmıştın ki, artık bir an önce ölsem de kurtulsam diye düşünmeden de yapamıyordun. Hatta bir kaç kez de intihar etmeyi düşünmüştün fakat Loki ve Thor 'a yine aynı şeyi yaşatamazdın. Sana bu kadar alışmışlarken yine gidemezdin. Özellikle Loki 'ye bunu tekrar yapamazdın.
Sen resminin önünde oturmuş göz yaşlarını akıtırken Loki kala kalmıştı. İlk geldiğin günden beri senin, seninle olan benzerliğin kafasını karıştırıyordu fakat şu an emindi. Sen, sana benzemiyordun. Olan her şeyi gözünün önünden geçirdi bir an için. Senin ona hissettirdiğin şeyler bile zaten yeterince garipken, kürkün saçlarınla aynı renkti, gözlerin aynıydı. Davranışların, bakışların, öpüşün bile aynı hissettiriyordu. Sen zaten sendin. Loki 'nin yanağından minik bir yaş süzülürken yanına eğildi. Dizlerinin üzerine çökerek seni kendine doğru çekti ve sıkıca sarıldı. Göz yaşları zaten ıslak olan beyaz kürküne düşerken bir yandan da sıkıca sarıldı..
Sadece bir kaç saniye sonra göz yaşlarının düştüğü yerler hafifçe yanmaya başladı ve yeşil dumanlar vücudunu sararak seni etkisi altına aldı. Loki 'nin omzunda olan patin yavaşça uzun ince parmaklara dönerken sende ağlamaya başladın. Kırık beyaz saçların çıplak omzuna doğru indi, vücudun normal haline döndü. Sen Loki 'ye sımsıkı sarıldığın an Loki kapalı olan gözlerini şaşkınca açtı.
Başını hafifçe kaldırarak ona baktığında, o şaşkınca yüzünün her bir santimini inceliyordu. Çıplak belindeki kolu daha da sıkılaşmıştı. Bir eli saçlarında dolanırken sende saçlarındaki elini yüzüne çıkarttın ve pürüzsüz yanağını okşadın.
"Seni seviyorum." Aynı anda mırıldandığınızda ikiniz de gülümsediniz.
Emindin. Sonuna kadar emindin. Sen Loki 'yi seviyordun. Aşık mıydın? Bilmiyordun fakat onu seviyordun.
O hala yüzünü incelerken daha fazla sabredemedin ve dudaklarını dudaklarına bastırdın. Dudaklarının altında gülünsediğini hissettiğinde sende gülümsedin. Bu tutkulu bir öpücük değilidi, hatta tam olarak öpücük bile sayılmazdı fakat bu bile ikinizin kalbini hızlandırmaya yetmişti.
Üşüdüğünü hissettiğinde hafifçe aşağı baktın. Tam o anda etrafında sarı bir ışık hüzmesi dolandı. Üzerinde yeşil uzun bir elbise ışık hüzmesi ile birlikte belirdiğinde gülümsemen yüzünde daha da yayıldı ve Loki 'ye daha sıkı sarıldın.
...
Loki ikinizi de kendi odasına ışınladığında hala deli gibi sinirliydi. Anlattıkların onu öyle çok sinirlendirmişti ki.. Sigyn böyle bir şey yapmaya nasıl cesaret edebilirdi aklı almıyordu. O yumruklarını sıkıp geniş balkonundan bakarak düşünmeye devam ederken, sen göğsünü sert sırtına yasladın ve kollarından birini beline dolayarak diğerini yumruk yaptığı elinin üzerine koydun. Başını sırtına yasladın. O ise elinin üzerindeki elini dudaklarına götürdü. Diğer eliyle de belindeki elini sarmıştı. Öpücükleri elinin üzerini gıdıklandırırken kıkırdadın. O da ellerini tutmaya devam ederken sana doğru döndü ve dudakları bu sefer senin dudaklarını buldu.
Bu sefer ki öpücük mağarada olduğu gibi küçük bir öpücük değildi. Özlem ve tutku doluydu. Seni arkaya doğru sürükleyerek dudaklarını öperken, gitmeye yerin kalmayıncaya kadar devam etti ve en sonunda bacakların Loki 'nin geniş yatağına çarptı. Dudaklarınız ayrıldığında ikiniz de nefes nefese kalmıştınız.
Loki seni yatağa atarak hızla üzerine çıktı ve kaldığı yerden devam etti, taa ki kapı açılıncaya kadar. İkiniz hızla ayrılarak kapıda size şaşkınca bakan Thor 'a doğru döndüğünüzde, Thor 'un sana yaptığı tasma da hala boynundaydı...
🌌BÖLÜM GÜNCELLENDİ🌌
Güncelleme: THOR 'UN SANA YAPTIĞI TASMA DA HALA BOYNUNDAYDI SHWHDJSHDBBWDNSBSNBSNDBDNDBSNDBNSDBSBDBB IQ YA BAK AQ Öhm öhm amk kendi zihnimi skm.
Ekşın geliyor! Ekşın!
Biliyorum biliyorum kısaydı ama bu da aslında 'finale yaklaşıyorum ekşın olacak' demelik geçiş bölümüydü.
Bölümü umarım sevmişsinizdir.
Devam edeyim mi yoksa sıktı mı söyleyin. Eğer sıktıysa yeni serilere başlayayım.
Fikir alıyorum, ithaf yapıyorum.
İthaf isteme butonu➡️
🖤💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...