Peter Benjamin Parker
Bölüm şarkısı: Jasmine Sullivan - Bust Your Windows.
Bu bölümde sana bebeğim mystoryself zaten bu seriye senin için başladık.
Uyarı: Hüzünlü...
Bilgilendirme: Biliyorsunuz ki Tony kendinden bir şey saklanılmasından ve güvenilmemekten nefret ediyor. Bunu bilerek okuyalım.
Better³
"Peter.. bunu benden nasıl saklarsın?"
Onu kendinden uzaklaştırmaya çalışsanda sana sıkıca doladığı kollarını çekmedi. Başını boynuna gömmüş sana sıkı sıkı sarılmıştı. İkiniz de ağlamaktan hal olmuştunuz fakat göz yaşlarınız asla dinmiyordu. Peter durmadan özür diliyordu. Öyle çok özür dilemişti ki, kendini adeta paramparça hissediyordun. Öyle çok ağlıyordu ki, kendini suçlu hissettin.
Onu bu şekilde ağlattığın için bile kendini suçladın. Haklı olmana rağmen.
Yüzü boynuna gömülü bir şekilde özürlerini dilerken, seni rahatlatmak için boynuna ve saçlarına öpücük konduruyordu. "Özür dilerim, çok özür dilerim, meleğim. Lütfen beni affet, lütfen. Lütfen.. seni seviyorum. Ben-" Peter senden deli gibi özür dilerken bir anda odada başka bir ses yankılandı.
"Ondan kimliğini saklamasını ben istedim."
Babanın sesi.
Peter senden yavaşça ayrılarak babana dönerken, sende başını o tarafa çevirdin. Yanında Natasha da vardı. Ayrıca babanın elinde bir gebelik testi vardı.
"Yn, bunu benden saklamayı nasıl düşünürsün?" Babanın sinirli sorusuyla dişlerini sıktın ve gözlerini sımsıkı kapadın.
"Haftalardır, Yn haftalardır bana söylemeni bekliyordum. Sen- o... ah lanet olsun Yn! Ben siz ikiniz sevgili olmadan önce de birbirinizi sevdiğinizi biliyordum. Yıllardır bana söylemeni bekledim! Ama sen bana duygularını söyleyecek kadar bile güvenmiyorsun!"
"Baba ben-" Sen kendini açıklamaya çalışacakken baban sözünü kesti.
"Hayır! Ben yıllarca konuşmanı bekledim. Şimdi konuşma sırası bende." O yanınıza yaklaşırken Natasha sana özür diler gibi baktı fakat onun bir suçu yoktu bile.
"Biz birbirimize, annen öldüğünde ne söz verdik, Yn?" Babanın sana sorduğu soru ile yutkundun. Cevap veremedin. "Ne söz verdik?!" Babanın bağırması ile kekeleyerek konuştun.
"Bir- birbirimizden hiç sır saklamayacaktık. A- ama baba bu öyle basit-"
"Evet! Asıl konuda bu. Basit bir şey değil!" Babanın sana bağırması ile yerinde sıçradın.
"Bay Stark, lütfen-" Peter Tony 'e sakin olmasını söyleyecekken Tony hızla elini kaldırdı ve onu susturdu.
"Bu ikimizin meselesi çocuk."
"Baba ben-" Tony diğer elini de sana doğru kaldırdı. "Ben konuşacağım." Yavaşça başını salladın yaşlar hala yanaklarını ıslatıyordu.
"Y/N, tüm bunları bana en başında söyleseydin, sana ne yapacağımı düşündün? Gerçekten de seni aşkından uzaklaştıracak mıydım? Hemde her şeye rağmen Pepper ile beraberken, üzüleceğinizi bile bile Peter ve seni ayıracak mıydım?!" Olduğun yerde titredin. Tony ise sinirli bir kahkaha attı ve karnını gösterdi. "En azından size nasıl korunulacağını öğretirdim!" Sonra da elindeki gebelik testini karnına fırlattı. "Reşit bile olmadan hamile olma korkusu yaşamak zorunda kalmazdın."
Natasha 'nın yanağından bir yaş süzüldü o an, Peter her şeyin kendi suçu olduğunu düşünerek yüzünü sıvazladı, Tony arkasını dönüp kapıya doğru yürüdü fakat herkesin şok ile titremesi bir kaç salise bile sürmedi. Sen elini karnına bastırarak çığlık attın, bol şortunun kenarlarından, bacaklarının arasından akan kan teninden yavaşça süzülürken dizlerinin üstüne düştün.
"Yn!" Kendi çığlıklarının arasından duyduğun tek ses babanınki oldu...
🌌BÖLÜM GÜNCELLENDİ🌌
Hadi bakiimmm...
Aşırı kısa oldu biliyorum ama bunu bir geçiş bölümü gibi düşünebilirsiniz. Tabii bir sonraki bölüm ya da bir bölüm sonra bu serinin sonu gelebilir ve biz başka Peter serilerine geçiş yapabiliriz.
Bu arada;
Tony haklıydı butonu▶️
Bence Tony kesinlikle haklı.
Neyse yine ağlamalı bölüm attım, sövmek serbest. Anam hariç. Kuzenlerime girişebilirsiniz👌
Sizleri seviyorum.
🖤💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...