Thor Odinson / Loki Laufeyson
Bölüm şarkısı: Askjell / AURORA - To Be Loved
Bölüm Kalbimdeki_ayna ya ithaf edilmiştir.
Uyarı: Bazılarınız karakterlerin bir kurda karşı yakın olmasından rahatsız olabilir. Böyle olacağınızı düşünüyorsanız bu bölümü atlayabilirsiniz.
Bilgilendirme: Bundan üç yüz yıl önce bir cadı güzelliğinizi kıskandığı için sizi bir kurda çeviriyor ve bu laneti bozmanın tek yolu birinin sizi gerçekten sevmesi.
Wolf
Vanaheim da çıkan büyük savaş Asgard da dahil olmak üzere bir çok gezegeni etkilemişti. Odin Vanaheim halkını sevdiği için buna bir son vermeleri gerektiğini düşünerek Thor 'a ve Sif 'in ekibine haber vermiş ve Vanaheim 'a gitmelerini söyleyerek savaşı durdurtmuştu.
Thor ve ekibi düşmanların hepsini yok ettikten sonra da fazlasıyla zarar görmüş olan halka yardım ediyordu. Thor birkaç yaralıya yardım ettiği sırada gözüne devrilmiş ağaçların orada beyaz bir şey takıldı ve yaklaştıkça bir hayvanın iniltilerine benzeyen o sesi duyarak hızlıca sesin geldiği yere yöneldi. Ağacı kaldırdığında beyaz kürkü kana bulanmış olan güzel kurdu gördü.
Seni...
Bundan yaklaşık üç yüz yıl önce Vanaheim 'ın tahtına geçecek olan bir prensestin. Ailen seni çok severdi, halkın seni çok severdi, hatta Asgard halkı ve Odin de öyle. O zamanlarda da şimdi olduğu gibi Asgard ve Vanaheim dostluk içinde yaşıyordu.
Seni gören herkes bir kez daha görmek için dualar ederdi. O kadar güzeldin ki.. O zamanlarda güzelliğinin seni bu denli büyük lanete sürükleyeceğini kim bilebilirdi?
O kadar güzel, o kadar cesur ve o kadar iyi kalpliydin ki, Loki sana aşık olmuştu. Sen onu en yakın arkadaşın olarak görüyordun ama onun sana beslediği duygular seninkiler kadar masum değildi.
Bir gün Sigyn bu duyguların farkına vardı. O korkunç derecede takıntılı bir şekilde Loki 'ye aşıktı ve senin güzelliğini elinden almak istedi.
Loki 'nin sana aşık olmasının sebebini güzelliğin sanıyordu fakat Loki 'nin aşkı o kadar basit değildi.
Sigyn seni lanetledi ve bir kurda çevirdi. Bu bile senin güzelliğini örtemedi. Sen belki de evrendeki en güzel kurt olmuştun ama Vanaheim da insanlar kurtlardan korkardı. Birçok kişi seni avlamaya çalışmıştı ve bazıları neredeyse başarılı olacaklardı ama sen hep kurtulmanın yolunu bulmuştun ve en sonunda halktan uzak bir yere saklanmıştın.
Ailen senden umudu hiç kesmiyordu fakat halk çoktan öldüğünü kabullenmişti. Senin için büyük bir yas başlamıştı ve Loki sen kaybolduktan sonra normalde olduğundan daha soğuk ve karanlık bir kişiliğe büründü. Seni asla unutmadı. Ailen bile iki yüz yılın sonunda öldüğünü kabullendi fakat Loki... o seni hiç unutmadı. Seni sevmekten asla vazgeçmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imagine With Marvel
FanfictionMarvel karakterleri ile hayal et Bölümlerin başlarındaki uyarılara dikkat ederseniz sevinirim. Arkadaşlar ilk otuz bölümde kanser edici yazım hataları var bunun için özür dilerim...