[part24] Crushក្បាលលោកឯងស្អី! !

2.8K 152 3
                                    



+ម៉ោងចេញទៅផ្ទះ

​ កម្លោះ​សង្ហារមាឌមាំមុខសរលោង​កំពុងតែឈរផ្អែកឡានសេរីទំនេីបរបស់នាយមិនដឹងថាឈរចាំអ្នកណាទេធ្វេីឲពួកស្រីៗនាំគ្នាជ្រួលជ្រេីមចង់បានរាងក្រាស់បេីកទ្វារឡានឡេីងញ័រខ្លួនហេីយតែតាមពិតទៅបានត្រឹមស្រម៉ៃព្រោះ​......

Jungkook: Tae...!!(គ្រាន់​តែ​នាយតូចដែលមានដៃជេីងស្រឡូនមនុស្សស្រីសុំខ្មាស​ ចង្កេះមួយក្ដាប់​ ផ្ទៃ​មុខ​ម៉ដ្ឋ​រលោង​ថ្ពល់សុីជម្ពូទាំងសងខាង​ បូករួម​ជាមួយបបូរមាត់តូចច្រមិចដែលគួរឲចង់បឺតនោះទៀត​ ដែលធ្វេីឲភ្នែកពួកក្នុងសាលាទាំងស្រីទាំងប្រុសចង់ធ្លាក់ដល់ដីហេីយ​ នាយសង្ហារក៏ប្រញាប់បក់ដៃហៅរាងតូចភ្លាមព្រោះពួកគេមេីលរាងតូចខ្លាំងណាស់)

Tae: Jung!! សឺត! ! (រាងតូចក៏ប្រញាប់រត់មករករាងក្រាស់ហេីយថែមទាំងថេីបថ្ពាល់គេទៀតផង)

Jungkook: លេីកមុនបងថេីបសុទ្ធតែខ្លាចគេមេីលឥឡូវមកថេីបកូនកម្លោះគេកណ្ដាលវាល​ យ៉ាប់ណាស់កូនខ្លានេះ! ! (រាងសង្ហារយកដៃញីសក់នាយតូចជាសង្សារតិចៗ)

Tae: ហឹស! ​នេះ...ហ៊ានចម្អន់ឲអូនផងហេស​ កុំសង្ឃឹមថាបានប៉ះទៀតឲសោះ​ គ្រាំង! ! ! (រាងតូចងរខ្ទេីតបេីកទ្វាចូលឡានហេីយបិទវិញឮសូរតែគ្រាំង! ! )​

Jungkook: អូ​ អូ​ បងនិយាយលេងទេណា​ ម៉ោះចាំបងថេីបសងវិញ​ ជុប​! ! (រាងក្រាស់ក៏ចូលមកលួងវិញយ៉ាងលឿនបេីហ៊ានតែបណ្ដោយនឹងដាច់របបឥឡូវហេីយ)

Tae: មិនបាច់មកលួងស្អីទេ​ ! ! ឆាប់បេីកជូនអូនទៅផ្ទះវិញឲលឿន! !

Jungkook : បាទ​ អូនសម្លាញ់! !(រាងក្រាស់ខ្ជិលប្រកែកច្រេីនក៏បេីកជូនរាងតូចទៅតែម្ដង)

SKIP

ងាកមកមេីលកម្លោះ​តូចឆ្នាស់ម្នាក់នេះវិញកំពុងតែដេីររអ៊ូរម្នាក់ឯងតាមផ្លូវព្រោះរាល់ដងគេជិះឡានក្រុងទៅតែថ្ងៃនេះគេរវល់នៅសាលាទេីបឡានគេចេញចោលទេីបគ្មានជម្រេីសផ្សេងក្រៅពីថ្មេីរជេីងនេះឯង

Jimin : ហូយ! ! ហត់ណាស់មិនដឹងជាកម្មពារស្អីទេ​ ហត់សឹងស្លាប់ទៅហេីយ​ ចាំមេីលធំឡេីងអញយកប្ដីអ្នកមានទិញLamborghini ជិះ​មករៀនម៉ងហា៎! !

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now