+ព្រឹកថ្ងៃថ្មីព្រះអាទិត្យចាប់ផ្ដើមរះឡេីងបង្កជាការរំខានទៅដល់គូរដណ្ដឹងមួយគូរដែលកំពុងតែគេងអោបគ្នាយ៉ាងស្អិតរមួតបេះមិនចេញ ពួកគេលង់លក់យ៉ាងសុខស្រួលតែបែរជាត្រូវភ្ញាក់ដោយសារតែពន្លឺរបស់ព្រះសុរិយានេះឯង៕ ត្របកភ្នែកក្រាស់របស់នាយសង្ហារបានរបេីកឡេីងតិចៗ គេក៏ងេីបអង្គុយឡេីងដោយដៃរបស់គេនៅញីភ្នែករបស់នាយតិចៗយឺតៗព្រោះមិនទាន់ស្វាងពីដំណេកនៅឡេីយ ឃេីញថាមេឃភ្លឺហេីយតែនាយហាក់ដូចជាគ្មានកម្លាំងសោះព្រោះតែយប់មិញនាយបានបញ្ចេញកម្លាំងអស់ច្រេីនណាស់ទេីបមិនសូវមានកម្លាំង ក្រោយពីរាងស្វាងពីគេងហេីយនាយក៏ងាកមកមេីលគូរដណ្ដឹងសំណព្វចិត្តរបស់គេដែលកំពុងតែគេងយ៉ាងស្កប់ស្កល់ជាទីបំផុតពីព្រោះមានរាងក្រាស់អង្គុយបាំងពន្លឺព្រះអាទិត្យមិនឲចាំងត្រូវសំណព្វចិត្តសំណព្វបេះដូងគេទេគេថ្នមក្មេងម្នាក់នេះដូចជាកែវភ្នែករបស់នាយយ៉ាងចឹង មិនមែនព្រោះតែរូបរាងកាយរបស់គេនោះទេ ក៏ព្រោះតែកិរិយាមាយាទ ចរិតលក្ខណៈដ៏ទន់ភ្លន់តែមិនទន់ជ្រាយរបស់ក្មេងតូចនេះទៅវិញទេ....
Jungkook: សឺត! ! អូននៅងងុយទៀតមែនទេ? ? (បបូរមាត់ក្រាស់ក្រហមព្រឿងៗរបស់រាងក្រាស់បានផ្អឹបទៅនឹងថ្ពាល់របស់នាយតូចព្រោះទ្រាំនឹងភាពស្រស់ស្អាតដែលចេញពីមុខតូចច្រមិចមួយនោះមិនបាន អ្វីដែលជាក្ដីសុខរបស់រាងក្រាស់នៅពេលព្រឹកនោះគឺបានថេីបក្មេងប្រុសម្នាក់នេះឯង គេពិតជាមានក្ដីសុខខ្លាំងណាស់នៅពេលដែលភ្ញាក់មកឃេីញមុខរបស់រាងតូចមុនគេ ក្រោយពីថេីបរួចគេក៏សួរទៅអ្នកដែលភ្ញាក់ហេីយតែភ្នែកនៅបិទនៅឡេីយនោះដោយសម្លេងយ៉ាងផ្អែមស្រទន់ដែលមានតែរាងតូចម្នាក់ប៉ុណ្ណោះបានស្ដាប់សម្លេងមួយនេះ! ! )
Tae: ហឹម! ! អូនងងុយណាស់Jung ហេីយឈឺចង្កេះខ្លាំងទៀត...! ! (ពេលដែលឮអ្នកម្ខាងទៀតសួរដោយបារម្ភពីខ្លួនបែបនេះរាងតូចក៏ចាប់ផ្ដេីមបញ្ចេញចរិតងរង៉ក់ដាក់រាងក្រាស់ភ្លាមព្រោះតែគេឈឺពិតមែន មិនឈឺបានយ៉ាងមិចបេីយប់មិញរាងក្រាស់ដាក់ឡេីងមួយទំហឹងហេីយនោះ បេីមិនឈឺមានតែចម្លែកហេីយ! ! )
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Hành độngរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021