+JK room
ដំណើរញាប់ឆ្មេររបស់រាងក្រាស់កំពុងតែត្របាញ់ឡេីងកាំជណ្ដេីរយ៉ាងលឿនរហូតមកដល់បន្ទប់គេងរបស់គេ...ដៃមាំក្រាស់សរសៃររវាមរបស់គេសន្សឹមលេីកទៅមូលគន្លឹះទ្វារបន្ទប់យឺតៗ ទ្វារបន្ទប់ក៏របេីកឡេីងបង្ហាញឲឃេីញ រាងតូចកំពុងតែអង្គុយនៅលេីសាឡុងជេីងគងអន្ទាក់ខ្លាអមជាមួយទឹកមុខក្រញូវជាប់មុខតែម្ដង រាងក្រាស់ឃេីញបែបនេះហេីយក៏កាន់តែភ័យព្រោះមិនដឹងចូលទៅលួងដោយរបៀបណាទេ ទឹកមុខនេះតែមិនស្រួលមួយជេីងកណ្ដាលមុខឥឡូវហេីយ ជុងហ្គុកមិនមាត់ក៏សសៀរខ្លួនចូលទៅក្នុងបន្ទប់មួយៗតិចៗតាមដែលអាចធ្វេីបាន នៅពេលចូលមកដល់ជិតនាយតូច រាងក្រាស់ក៏ឱនអង្គុយចុះទៅនឹងឥដ្ឋការ៉ូជិតជេីងរបស់ថេហ្យុងហេីយគេក៏ឱបជេីងរបស់រាងតូចនឹងពោលឡេីងJungkook: Taetae....! ! (សព្ទនាមដ៏ផ្អែមរលួយចេញពីមាត់អ្នកជាគូរដណ្ដឹងហៅទៅនាយតូចដែលកំពុងតែចងចិញ្ចេីមចូលគ្នា ថ្ពាល់សងខាងឡេីងក្រហមរលោង គេកំពុងតែខឹងតែមុខវិញគឺគួរឲស្រឡាញ់ជាងពេលមិនខឹងទៀត! ! )
Tae: ............ (អ្នកដែលត្រូវគេអង្គុយលន់តួសុំអង្វរនេះមិនមាត់សូម្បីបន្តិច! ! សុខចិត្តងាកមុខចេញ ទាំងដែលក្នុងចិត្តសប្បាយសឹងស្លាប់ហេីយពេលដែលបានធ្វេីបាបរាងក្រាស់បែបនេះ ឲរាងម្ដងកុំឲពូកែស្រែកច្រឡោតដាក់គេដោយមិនដឹងរឿងបែបនេះទៀត)
Jungkook: បងសុំទោសណា៎....បងខុសហេីយ ឈប់ខឹងបងទៅណា..! ! ប្រពន្ធសម្លាញ់! ! (ទោះបីរាងតូចមិនមាត់មិនក ដាក់នាយក៏ជុងហ្គុកនៅតែបន្តលួងគេព្រោះគេដឹងថារាងតូចខឹងគេមិនបានយូរទេ តែក៏ថាមិនត្រូវដែរព្រោះពេលនេះថេហ្យុងដូចជាស្មេីរដល់ហេីយមិនដូចខឹងពេលមុនៗសោះ! ! )
Jungkook: អូនដឹងទេ...ពេលអូនមិននិយាយរកបងបែបនេះពិភពលោកមួយនេះហាក់គ្មានន័យទេសម្រាប់បង! ! (ពាក្យសម្តីព្រាននារីរបស់រាងក្រាស់ក៏បានបញ្ចេញទៅលួងរាងតូចព្រោះគេនៅតែមិនព្រមនិយាយរកគេសោះឡេីយ តែមុខគេមិនចង់មេីលផង! ! )
Tae: អស់ឬនៅ? ? បេីអស់ហេីយលែងជេីងខ្ញុំ ខ្ញុំត្រូវការទៅងូតទឹក! ! (មេីលចុះៗ! ! សុទ្ធតែដេញគេចេញ ប្រយ័ត្នតែគេឈប់លួងទៅក្មេងតូច ទាន់គេនៅលួងទន់ចិត្តទៅកូន)
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Hành độngរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021