ពូកែរកកន្លែងចាយលុយណាស់! ! [part54]

1.4K 200 6
                                    




Jungkook: អា៎អា! ! បងប្រាប់ក៏បាន​... មូលហេតុ​ដែលគេមកថតយេីងច្រេីនបែបនេះគឺ​ មកពីពួកគេចង់បានរូបពួកយេីងដេីម្បីយកទៅចេញជាព័ត៌មានដេីម្បីធ្វេីជាអាជីកម្មរបស់ពួកគេព្រោះពួកគេដឹងថាមានអ្នកតាមដានពួកយេីងច្រេីននោះអី! ! អូនមិនបាច់ខ្វល់ច្រេីននោះទេបន្តិចទៀតអូននឹងស៊ាំនឹងវាហេីយ! !

(ឃេីញទេរាងក្រាស់គេមិនអាចទ្រាំនឹងភាពអង្វរក​ របស់រាងតូចបានគេតែងតែផ្ដល់នូវអ្វីដែលគេចង់បានគ្រប់ពេល​ គេក៏សុខចិត្តប្រាប់ទៅរាងតូចទាំងមិនសូវក្បោះក្បាយនោះទេព្រោះដូចដែលនិយាយចឹងគឺគេមិនចង់ឲរាងតូចគិតច្រេីន! ! )

Tae: Ok! ! ចឹងតោះយេីង..ទៅទិញឥវ៉ាន់វិញអូនត្រូវការរបស់របរច្រេីនណាស់! !

(ឃេីញទេ! ! ក្មេងមិនទាន់ធំដូចជាគេទោះបីគេកុហកយ៉ាងណាក៏មិនដឹងដែរ​ ឲតែអ្វីដែលចេញពីមាត់របស់រាងក្រាស់គឺគេតែងតែជឿទាំងអស់​ ព្រោះគេទុកចិត្តលេីប្រុសម្នាក់នេះខ្លាំងណាស់)

Jungkook: តោះ! ! យេីងទៅ...អូនចង់បានអាណាយកអានឹងទៅ! !

(ជុងហ្គុក​ក៏បានជូនរាងតូចទៅទិញរបស់ដែលគេចង់បាន​ ឯរាងតូចនេះវិញក្រោយពីឮបែបនឹងហេីយក៏បានដៃរេីសដាក់កន្ត្រកៗឡេីងចង់ហៀរចេញមកក្រៅទៅហេីយ)

Tae: Jung!! ខោអាវ​ក្មេងប្រុសមួយឈុតនេះស្អាតណាស់! !

(ដេីរសុខៗពួកគេក៏ដេីរមកដល់ហាងលក់សម្លៀកបំពាក់ក្មេងមួយដែលមានសុទ្ធតែខោអាវក្មេងជាច្រេីនប្រភេទធ្វេីឲរាងតូចចាប់អារម្មណ៍ជាខ្លាំង​ គេងាកទៅក៏ប្រទះនឹងអាវក្មេងប្រុសមួយឈុតដែលគេដាក់តាំងនៅក្នុងហាងនោះ​ រាងតូចគេក៏ដេីរទៅទាញខោអាវក្មេងប្រុសមួយឈុតនោះយកមកឲរាងក្រាស់មេីលព្រោះវាស្អាតខ្លាំងណាស់! ! )

(ដេីរសុខៗពួកគេក៏ដេីរមកដល់ហាងលក់សម្លៀកបំពាក់ក្មេងមួយដែលមានសុទ្ធតែខោអាវក្មេងជាច្រេីនប្រភេទធ្វេីឲរាងតូចចាប់អារម្មណ៍ជាខ្លាំង​   គេងាកទៅក៏ប្រទះនឹងអាវក្មេងប្រុសមួយឈុតដែលគេដាក់តាំងនៅក្នុងហាងនោះ​  រាងតូចគេក៏ដេីរទៅទាញខោអាវក្មេងប្រុសមួយឈុតនោះយកមកឲរាងក្រាស់ម...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now