Jimin: បងហេីយឬនៅនឹងម៉េចក៏យូរយ៉ាងនេះ! ! សង្ស័យទម្រាំហេីយនឹងគេបិទបាត់ហេីយផ្សារហ្នឹង! (រាងតូចអង្គុយទេសនាចាំនាយជាសង្សារដេីម្បីទៅផ្សារ ហេតុអីគ្រាន់តែធ្វើខ្លួនសោះម៉េចក៏យូរយ៉ាងនេះធ្វេីមេីលតែស្រីហេីយ)Suga: មកហេីយៗ! ! រអ៊ូរអីរអ៊ូរយ៉ាងនេះ មេីលកុំធ្វេីមុខបែបនឹងលែងស្អាតហេីយ(នាយសង្ហាររត់មករករាងតូចយ៉ាងលឿនព្រោះខ្លាចគេខឹងដាច់របបនោះអី😪)
អុះ! ! ភ្លេចប្រាប់! !
ពួកគេចាប់ផ្ដេីមទាក់ទងគ្នាតាំងពីរាងក្រាស់ជាម៉្លេះព្រោះខាងប្រុសយេីងគាត់ពូកែញ៉ែរចឹងហេីយទេីបខាងស្រីគាត់បាក់ស្រឹបតែម្ដងទៅហេីយ បច្ចុប្បន្នពួកគេរស់នៅខុនដូជាមួយគ្នាដោយម៉ាក់ប៉ាគេដឹងឮទាំងសងខាងហេីយថែមទាំងបេីកហាងកាហ្វេមួយទៀតផង..ម៉ោះចូលរឿងយេីងវិញ
Jimin: បានហេីយឆាប់ទៅៗយប់ឥឡូវហេីយ ! !
Suga: បាទអូនសម្លាញ់!
ពួកគេក៏បណ្ដេីរគ្នាមកដល់ផ្សារទំនេីបដ៏ធំស្កឹមស្កៃនៅប្រទេសកូរ៉េដែលមានលក់ទំនិញរាប់លានមុខ..
Suga: អូនចង់បានអីខ្លះហ្នឹង! ! (រាងក្រាស់ដកភ្នែកពីទំនិញអស់នោះហេីយក៏ងាកមកសួររាងតូច)
Jimin: អូនចង់ទិញរបស់របរដេីម្បីលម្អហាងយេីងបន្តិចទៀតនឹងណាតែមិនដឹងទិញអីព្រោះវាច្រេីនពេក! ! (រាងតូចពេបមាត់បន្តិច)
Suga: ម៉ោះដេីរទៅមេីលបន្តិចទៀតមេីសក្រែងរកបានខ្លះ! !
ហេីយពួកគេក៏បន្តបណ្ដេីរគ្នាដេីរមេីលទៀតរហូត...រាងតូចទិញបានឥវ៉ាន់ដែលគេចង់បានគ្រប់សព្វហេីយក៏រុញរទេះឥវ៉ាន់មកគិតលុយ...
Suga: អុះ! ! សុំទោសអ្នកនាងតេីអ្នកនាងយ៉ាងមិចហេីយ! ! (រាងក្រាស់និយាយសុំទោសទៅកាន់នារីម្នាក់ដែលមុននេះនាងបានដេីរមកបុករទេះរបស់រាងក្រាស់ហេីយថែមទាំងធ្វេីពុតជាជ្រុះកាបូបទៀត រាងក្រាស់បម្រុងនឹងឱនរេីសឲនាងនោះហេីយតែ រាងតូចឃេីញដូច្នេះក៏ដោះកាបូបពីដៃនាយហេីយបោះទៅលេីដីដែរ ធ្វេីឲរាងក្រាស់ពិបាកសម្រេចិត្តដែរ តែចុងក្រោយគេក៏មិនអាចចោលនាយតូចបានដែរគេក៏រេីសកាបូបឲរាងតូចហេីយក៏ទាញចង្កេះកៀកហេីយក៏បន្តដំណេីរទៅគិតលុយ)
Jimin: ប៊ែក! ! ! (រាងតូចងាកមកលៀនអណ្ដាតដាក់នាងហេីយក៏ដេីរទៅធ្វេីមិនដឹង)
Girl: អាយ! ! អាក្មេងឆ្កួតឯងចាំមេីលណា! ! !
ក្រោយពីគិតលុយហេីយពួកគេក៏ធ្វេីដំណេីរមកផ្ទះវិញដោយនៅតាមផ្លូវរាងក្រាស់ជាអ្នកបេីកឡានឯរាងតូចវិញអង្គុយដៃម្ខាងកាន់នំដៃម្ខាងទៀតកាន់កំប៉ុងទឹកដោះគោដូចកូនក្មេងយ៉ាងចឹង..ហេីយរាងក្រាស់ក៏មិនបានថាអ្វីឲគេដែរព្រោះគេថ្នមប្រពន្ធគេចង់ងាប់ហេីយតាមចិត្តគ្រប់យ៉ាងតែម្ដងហេីយ
Suga: មិញនេះអូនពិតជាខូចណាស់! ! ដឹងទេ (រាងក្រាស់ចាប់ហ្រ្វាំងឈប់ព្រោះភ្លេីងស្តុបពណ៌ក្រហមហេីយថែមទាំងឆ្លៀតងាកមកចម្អន់ឲរាងតូចទៀត)
Jimin: អូនមិនបានខូចទេ! ! បេីអូនមិនធ្វេីចឹងទេប្រហែលជានាងនឹងអូសបងទៅបាត់ហេីយមិនដឹង ស្រីអីពិតជាអត់កេរ្តិ៍ខ្មាស ពិតមែន! !
Suga: អូអូ! ! បងដឹងថាអូនមានបំណងល្អហេីយទៅ! ! ហឹស
Jimin: បេីមែនហ៎! ! !
To be continued
Love you'll so much 😘💜
Pls vote and cmt guys🥺🙏🏻💜
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021