Doctor: គឺអ្នកជំងឺផុតពីគ្រោះថ្នាក់ហេីយប៉ុន្តែ....Jimin: តែអីទៅលោកគ្រូពេទ្យ គេកេីតអី? ? (រាងតូចស្រែកសួរទៅលោកគ្រូពេទ្យយ៉ាងអន្ទះសារថែមទាំងអង្រួនជាយអាវគាត់សឹងតែរហែកទៅហេីយ)
Tae: Jimin យេីងដឹងថាឯងបារម្ភពីគាត់តែឯងគួរតែស្ងប់អារម្មណ៍សិនទៅ លោកគ្រូពេទ្យគាត់ប្រាកដជាជួយគាត់ឲអស់ពីសមត្ថភាពហេីយ(ថេហ៍និយាយលួងលោមជីមីនកុំឲគេបាត់បង់សតិបែបនេះព្រោះមេីលទៅគេដូចជាវិលវល់អស់ហេីយ)
Doctor : គឺអ្នកជំងឺប្រហែលជាត្រូវអង្គុយលេីរទេះមួយទៅពីរឆ្នាំព្រោះជេីងរបស់គេទទួលរងការប៉ះពាល់ខ្លាំងដល់បាក់ទេីបត្រូវប្រេីពេលយូរ....
អ្នកស្រីMin: ហាស! ! ថាមិច ព្រះអេីយនេះកូនខ្ញុំត្រូវអង្គុយលេីរទេះចឹងហេស(អ្នកជាម្ដាយស្លុតចិត្តថ្លែងមិនចេញនេះកូនប្រុសតែមួយរបស់គាត់ដែលធ្លាប់តែដេីររវេីកត្រូវមកអង្គុយមួយកន្លែងលេីរទេះហេស ទេវតាពិតជាលេងសេីចនឹងគាត់ពេកហេីយ)
Doctor: ចឹងខ្ញុំសុំផ្លាស់អ្នកជំងឺប្ដូរទៅបន្ទប់ធម្មតាវិញហេីយ
Jungkook: សុំVIPមកលោកគ្រូពេទ្យ
Doctor: បាទប្រាកដជាបានចឹងខ្ញុំសុំទៅមុនហេីយ
Jungkook: បាទអរគុណលោកគ្រូពេទ្យហេីយដែលបានសហការ! !
Jiminឯណេះវិញនិយាយអ្វីមិនចេញបានត្រឹមតែសម្រក់ទឹកនេត្រា គេពិតជាខុសខ្លាំងណាស់ដែលនៅសុខៗត្រូវឲគេមករងទុកជំនួសបែបនេះ
Tae: jimin យេីងថាឯងទៅងូតទឹកប្ដូរសម្លៀកបំពាក់ ហេីយញាំអីសិនទៅចាំមកមេីលគាត់វិញក៏បាន(ថេយ៍និយាយទៅកាន់ជីមីនតិចៗព្រោះជីមីនគេមិនបានញាំអីមួយថ្ងៃហេីយបេីគេនៅតែបន្តយំហេីយមិនញាំអីបែបនេះប្រាកដជាយ៉ាប់មិនខានទេ)
Jimin: ទេ! ! យេីងមិនទៅទេយេីងចង់នៅមេីលគេ (ជីមីននៅតែប្រកែក....)
Jungkook: hyungថាឯងទៅសិនទៅជីមីនបេីឯងនៅបែបនេះមិនបានទេបេីឯងឈឺមួួយទៀតនោះ
អ្នកស្រីMin: មីងក៏ថាចឹងដែរ ក្មួយទៅចុះមីងអាចនៅមេីលគេបានមិនអីទេ! !
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021