TaehyungជាមួយJiminដេីរទន្ទឹមគ្នាមេីលឥវ៉ាន់នៅក្នុងហាងមួយនោះ ជាធម្មតាហាងធំបែបនេះតែងតែមានរបស់របរច្រេីនហេីយ ចឹងហេីយទេីបរាងក្រាស់ទាំងពីរមិនបានដេីរតាមពួកគេមេីលឥវ៉ាន់ទាំងអស់នោះសុខចិត្តអង្គុយចាំប្រពន្ធទាំងពីរនាក់វិញ ព្រោះថាបេីអោយគេដេីរតាមក៏មិនអាចជួយរេីសម៉ូតអីបានដែរមានតែបណ្ដោយអោយពួកគេទិញតាមចិត្តគេទៅចុះព្រោះឥវ៉ាន់ប៉ុណ្ណឹងចន ជុងហ្គុកមិនក្រនោះទេ! ! រាងតូចទាំងពីរក្រោយពីបានការអនុញ្ញាតហេីយ មិនចាំយូរក៏នាំគ្នាដេីរមេីលឡេីងម៉ាឆ្ញាញ់ព្រោះតែមិនមែនជាលុយរបស់ពួកគេតែវាជាលុយលោកប្ដីគេទៅវិញទេ ៕ ដេីរចុះដេីរឡេីងរាងតូចថេហ្យុងបានប្រទះនឹងជួរកាបូប ដែលពោរពេញទៅដោយកាបូបgucci ដែលជាប្រេនល្បីមួយក្នុងចំណោមប្រេនល្បីៗដទៃទៀតនោះ ក្នុងនោះគេមានការតាំងលក់កាបូបOriginal Gucci ដែលពួកប្រភេទកាបូបនេះមានតែ2-3 ប៉ុណ្ណោះនៅក្នុងលោកព្រោះវាជា Hand Made ពី designers ល្បីៗរបស់ Gucci ផងដែរ រីឯតម្លៃក៏គួរឲកត់សម្គាល់ព្រោះតែវាធ្វេីចេញពីការផ្ចិតផ្ចង់ យ៉ាងឥតខ្ចោះរបស់អ្នកផលិតកាបូបទាំងនេះ ៕Tae: Jimin!! កាបូបនៅទីនេះស្អាតៗណាស់ យេីងថាមកលេីកនេះទិញតែកាបូបបានហេីយ...! !
(ថេហ្យុងហៅមិត្តអោយងាកមកមេីលកន្លែងកាបូបនេះវិញព្រោះតែវាទាក់ទាញគេខ្លាំងទាំងការរៀបចំនឹងម៉ូតកាបូប ជាពិសេសពេលនេះវាជាឱកាសល្អសម្រាប់ពួកគេក្នុងការទិញកាបូបទាំងនេះព្រោះតែអីអ្នកទាំងអស់គ្នាគួរតែដឹងហេីយ! ! )
Jimin: មែនហេីយ Tae!! ស្អាតៗខ្លាំងណាស់យេីងគួរតែប្រញាប់ចូលទៅ...!
(Jiminក៏ជាអ្នកស្រឡាញ់កាបូបដែរកាលបេីបានឃេីញបែបនេះហេីយមិនជ្រួលជ្រេីមបានយ៉ាងមិច បេីកាបូបទាំងនេះស្អាតៗបែបនេះ មិនទិញមានតែស្ដាយក្រោយហេីយ)
រាងតូចទាំងពីរដេីរកាន់ដៃគ្នាចូលទៅមេីលកាបូបទាំងនោះ គ្រាន់តែដេីរចូលទៅភ្លាមបុគ្គលិកនៅទីនោះនាំគ្នាចូលមករាក់ទាក់ពួកគេយ៉ាងគួរសមថែមទាំងជួយណែនាំកាបូបទាំងនោះប្រាប់ដល់ពួកគេទៀតផង ថេហ្យុងនិងជីមីនបានចង្អុលប្រាប់បុគ្គលិកពីកាបូបដែលគេស្រឡាញ់ចង់បានហេីយបុគ្គលិកនៅក្នុងក៏រៀបចំអោយពួកគេ ៕ ស្រឡាញ់យកស្រឡាញ់យកនៅទីបំផុតមួយពេលនេះពួកគេទិញកាបូបសរុបបាន11 កាបូប ហេីយកាបូបទាំងនោះមាន:
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021