+មួយឆ្នាំកន្លងទៅ អ្វីៗគ្រប់យ៉ាងក៏ចេះតែដេីរទៅមុខយ៉ាងរលូន យេីងងាកមកមេីលចំណងស្នេហ៍របស់តួឯកយេីងមួយគូរនេះវិញ ពួកគេទាំងពីររស់នៅជាមួយអស់ពេលជាយូរមកហេីយតែភាពមិនសម្រុងគ្នារវាងពួកគេគឺមានតិចណាស់ ពោលគឺពួកគេចេះអត់ឱនឲគ្នា មួយជាទឹកហេីយមួយជាភ្លេីងទេីបធ្វេីឲពួកគេមិនងាយមានជម្លោះរវាងគ្នាឡេីយ ហេីយអ្វីដែលសំខាន់គឺជុងហ្គុកស្រឡាញ់ថេហ្យុងខ្លាំងណាស់ទេីបនៅពេលមានរឿងឈ្លោះប្រកែកអ្វីមួយកេីតឡេីងមកគឺគេតែងតែជាអ្នកចាញ់រហូតទេីបចំណងស្នេហារវាងពួកគេមិនសាបសូន្យ.....
Tae: ជុងហ្គុក! ! បងកន្លែងប្រកាច់ធ្វេីអ្វីនឹងបានជាយូរម្ល៉េះ! ! (សម្លេងស្រែកចាចរបស់រាងតូចកំពុងតែលាន់ពេញបន្ទប់របស់គេព្រោះគេកំពុងតែខឹងអ្នកជាគូរដណ្ដឹងដែលមិនជាធ្វេីអ្វីទេ គេកំពុងតែក្អួតចង់ដាច់បំពង់ក ទៅហេីយតែគេមិនដឹងជានៅទីណាឡេីយ! ! )
Jungkook: មកហេីយៗ! ! នេះ...អូនក្អួតទៀតហេីយមែនទេថេយ៍! ! (ក្រោយឮសម្លេងស្រែកហៅរបស់សំណព្វចិត្ត រាងក្រាស់ដែលកំពុងតែធ្វេីការរបស់នាយក៏ប្រញាប់ទម្លាក់ការងារចោលរត់មកមេីលប្រពន្ធនៅក្នុងបន្ទប់ទឹក)
Tae: បេីឃេីញហេីយនៅខំសួរធ្វេីស្អីទៀត! ! មិនគិតជួយរឹតខ្នងអូនទេឬ? ? (សម្ដីច្រែតៗរបស់រាងតូចធ្វេីឲរាងក្រាស់ប្រញាប់ចូលទៅជួយរឹតខ្នងរបស់គេយ៉ាងលឿន មិនដឹងយ៉ាងមិចទេមួយរយៈក្រោយនេះរាងតូចប្រែជាកាចឆ្នាស់ប៉ះមិនបានទេ ហេីយមួយថ្ងៃមួយថ្ងៃក្អួតឥតឈប់ រាងក្រាស់ថានាំគេទៅឲពេទ្យពិនិត្យតែគេមិនព្រមទៅនោះទេ គេចេះតែថាក្រពះរបស់គេធ្វេីទុកទេីបរាងក្រាស់មិនចង់បង្ខំគេ! ! )
Jungkook: បងថាអូនគួរតែទៅពេទ្យឲគេពិនិត្យហេីយ! ! មិនដែលក្រពះឯណាធ្វេីទុកក្អួតដល់ថ្នាក់នឹងទេ! (ជុងហ្គុកខំប្រឹងនិយាយបញ្ចុះបញ្ចូលគេម្ដងទៀតព្រោះបេីមិនអញ្ចឹងទេគេមិនទៅជាដាច់ខាត)
Tae: អូនមិនទៅទេ! ! បងក៏ដឹងថាអូនស្អប់ពេទ្យកម្រិតណា....ហិក! ! ហិក! ! (ថេហ្យុងស្រាប់តែយំឡេីង ហេីយក៏និយាយប្រកែកនឹងជុងហ្គុកព្រោះគេមិនចង់ទៅពេទ្យទេ ជុងហ្គុកក៏ដឹងថាគេស្អប់ថ្នាំប៉ុណ្ណា ខ្លាចម្ជុលប៉ុណ្ណា ហេតុអ្វីក៏នៅតែបង្ខំគេរហូតមិនឈប់បែបនេះ)
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Azioneរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021