[part40] ជម្រើស​ចុងក្រោយ​! !

2.1K 163 7
                                    




+Next day

    ថ្ងៃ​បន្ទាប់​មករាងតូចនៅតែមិនស្រស់ស្រាយដូចមុនគេតែងតែចូលទៅសម្ងំក្នុងបន្ទប់ម្នាក់ឯង​ មិនសូវនិយាយស្ដី​ មិនសូវញាំអាហារ​ អ្វី​ដែលគួរឲបារម្ភខ្លាំងនោះគឺគេមិនចេញពីបន្ទប់គេតែម្ដង​ ដែលជាហេតុធ្វេីឲម៉ាក់របស់គេបារម្ភជាខ្លាំង! !

អ្នកស្រី​Kim: Tae!!បេីកទ្វារបន្ទប់បន្តិចមកណាម៉ាក់យកអាហារមកឲ​ (គាត់គោះទ្វារបន្ទប់រាងតូចតិចៗដោយមានអ្នកបម្រេីម្នាក់ទៀតឈរកាន់ថាសអាហារមកជាមួយ)

ក្រាក! ! !

​    ទ្វារ​របេីកឡេីងបង្ហាញឲឃេីញក្មេងប្រុសមាឌល្អិតម្នាក់មានទឹកមុខស្លេកស្លាំង​ រាងកាយស្គមស្គាំងហាក់មិនមានកម្លាំងទាល់តែសោះ​....

អ្នកស្រី​Kim: នេះ...​ឆាប់យកទៅញាំទៅ​ ! ! ហេីយ​កូនអាចចេញមកខាងក្រៅខ្លះទៅណា​ កូននៅតែក្នុងបន្ទប់បែបនេះមិនល្អទេណាវាអាចបណ្ដាលឲកូនស្រ្តេសបានហេីយអ្វីដែលសំខាន់វាប៉ះពាល់ដល់សុខភាពកូនទៀតផងណា! !

Tae: ខ្ញុំ​គ្មានអារម្មណ៍ចេញទៅណាទេម៉ាក់​ បានហេីយកូនចង់សម្រាក! ! ក្រឹប! ! (គេបដិសេធទៅម៉ាក់របស់គេហេីយឈោងយកថាសអាហាររបស់គេបន្ទាប់មកគេក៏ទាញទ្វារបិទយ៉ាងលឿន)

អ្នកស្រី​kim: ហឹម! ! ចឹងម៉ាក់ទៅសិនហេីយណា..! ! (ថាហេីយគាត់ក៏ចុះមកវិញជាមួយអ្នកបម្រេី)

SKIP

​       យេីងងាកមកមេីលរាងក្រាស់វិញគេកំពុងតែគិតរកវិធីដេីម្បីចូលទៅលួងរាងតូចម្ដងទៀតក្រែងគេអាចនឹងអត់ឱនឲគេព្រោះគេពិតជាចង់ត្រូវគ្នាជាមួយរាងតូចវិញណាស់គេមិនអាចរស់បានទេបេីសិនជាគ្មានគេ​....

Jungkook: ហ៊េីយ! ! ! មិនដឹងថាត្រូវធ្វេីយ៉ាងមិចទេ​! ! ! មានតែcallទៅjiminឲជួយម្ដងទៀតហេីយទេីបបាន..(និយាយរួចគេក៏ទាញទូរស័ព្ទតេទៅជីមីនឲជួយផ្ដល់គំនិតព្រោះគេគិតមិនចេញទេ)

+In call

Jimin: ហាឡូ​! ! jungkook hyungមានការអ្វីមែនទេ? ?

Jungkook: អរ! ! ជីមីនគឺបងចង់ឲឯងជួយបងម្ដងទៀតបានអត់?

Jimin: រឿងអ្វី​ទៅhyung??

Jungkook: គឺរឿងTae...គឺបងមិនដឹងថាត្រូវធ្វេីយ៉ាងមិចទេបងគិតមិនចេញទេ​ ជួយបងផងទៅណា...! !

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now