[part23] សុំត្រឹមតែកុំឲយេីងឃេីញមុខទៀតបានហេីយ! !

2.6K 166 4
                                    



*Skip

Jungkook: ហេីុយ​! ! តេីពួកឯងដេីរឲលឿនបន្តិចបានទេ(រាងក្រាស់ងាកមកស្ដីឲអ្នកដែលកំពុងតែត្របាញ់ជេីងរត់តាមពីក្រោយមិនចង់ទាន់នេះ)

Suga: ហឺស! ! តេីឯងរហន់ទៅស្លាប់មែនទេយេីងចង់ធ្លាក់អណ្ដាតទៅហេីយ​ ហឹស​ ! ! ហឹស! ! (Sugaក៏និយាយបកទៅវិញទាំងដកដង្ហេីមមិនចង់ដល់គ្នាមែនហេីយមិនដឹងជាប្រញាប់ទៅណាទេលឿននោះលឿនគ្នាតាមមិនចង់ទាន់)

Jungkook: បានហេីយ! ! ឆាប់មកឲលឿនមកឯងមិនមែនជាយេីងឯងមិនយល់អារម្មណ៍នឹងទេ​....ឆាប់ដេីរឲលឿនមក​ ហេីយនាងក៏ចឹងដែរឆាប់ដេីរឲលឿនមកនៅសឺកៗនឹងឯង(ថាហេីយគេក៏បន្តដេីរទៅមុខទៀត)

J hyong: ចា៎​! ! ! (មួយម៉ាត់​យ៉ាងខ្លីពីស្រីជេីងល្អ​ នាងក៏ហត់មិនចាញ់Suga ដែរតែនាងមិនហ៊ានរអ៊ូរដាក់រាងក្រាស់ទេ! ! )

​ រាងក្រាស់និងមិត្តរួមជាមួុយនឹងJ hyongបានដេីរមករករាងតូចយ៉ាងញាប់ព្រោះរាងក្រាស់អន្ទះសារចង់ត្រូវគ្នាជាមួយរាងតូចខ្លាំងណាស់គេមិនអាចនៅទ្រាំមេីលកាយវិការព្រងេីយកន្តេីយរបស់រាងតូចបានទៀតទេ៕​ ពេលមកដល់រាងតូចកំពុងអង្គុយជុំគ្នាជាមួយមិត្តរបស់គេ.....

Jimin: អុះ...! ! Jungkook Hyung​ មានការអីមែនទេបានជានាំគ្នាមកច្រេីនម្ល៉េះ​ (Jimin ងាកមក​បន្តិច​​ឃេីញរាងក្រាស់លេីកទ័ពមកក៏សួរតែម្ដងទៅហេីយណាមួយឃេីញដោយកញ្ញាJ hyongមកផង)

Jungkook: គឺ​..Hyu...(រាងក្រាស់និយាយមិនទាន់ចប់ផងរាងតូចក៏និយាយកាត់)

Tae: នែ...​ពួកឯងយេីងទៅមុនហេីយណាព្រោះយេីងមិនសូវស្រួលខ្លួន! ! (ដោយឃេីញរាងក្រាស់ដេីរមកជាមួយនាងដែលថេីបគេពីថ្ងៃមុននោះធ្វេីឲរាងតូចក្ដៅស្លឹកត្រចៀកតែម្ដងនេះនៅមានមុខបណ្ដេីរគ្នាមកឲគេឃេីញទៀតមែនទេ! ! រាងតូចរៀបរបស់របរបម្រុងដេីរចេញតែបានរាងក្រាស់ចាប់ដៃគេជាប់)

Jungkook: ឈប់សិនTae ! ! បងមានរឿងចង់បកស្រាយ​....

Tae: តែខ្ញុំ​គ្មានអីនិយាយជាមួយលោកទេ! !

Jungkook: បងសុំអង្វរណាTae ស្ដាប់បងបន្តិចទៅណា! !

Tae: មានរឿង​អីក៏ឆាប់និយាយមកខ្ញុំគ្មានពេលច្រេីនទេ(រាងតូចតបទៅរាងក្រាស់វិញម៉ាត់ៗមិនមេីលមុខរាងក្រាស់សូម្បីបន្តិច! ! នេះ...​គេខឹងរាងក្រាស់ដល់ថ្នាក់នឹងផងហេស! ! )

🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤Where stories live. Discover now