រាងតូចរត់ផងដេីរផងទឹកភ្នែកហូរមកដូចបាក់ទំនប់ទម្រាំមកដល់ថ្នាក់វិញ៕ក្នុងខួរក្បាលគេពេលនេះគេគិតអ្វីមិនចេញក្រៅពីយំទេព្រោះគេមិនធ្លាប់មានស្នេហាពីមុនមកទេគេមិនដែលស្គាល់មិនដែលទទួលយកការឈឺចាប់ពីមុនមកទេ ហេតុអ្វីបានជាស្នេហាពិបាកយល់យ៉ាងនេះ បេីដឹងចឹងគេសុំមិនស្គាល់ស្នេហាវិញល្អជាង <<គ្មានស្នេហាគ្មានការឈឺចាប់>>ពាក្យមួយឃ្លានេះពិតជាត្រឹមត្រូវខ្លាំងណាស់៕ គ្រាន់តែមកដល់ភ្លាមjiminក៏ស្ទុះមកសួរភ្លាមព្រោះគេមិនដែលឃេីញមិត្តខ្លួនយំខ្លាំងអញ្ចឹងពីមុនមកទេJimin: tae!! តេីឯងមានរឿងអីនឹងបានជាយំខ្លាំងដល់ថ្នាក់នឹង? ? (Jiminសួរទៅមិត្តទាំងបារម្ភ)
Tae: យេីងមិនអីទេគ្រាន់តែឈឺក្បាលបន្តិចប៉ុណ្ណោះបន្តិចទៀតលែងអីហេីយ
(រាងតូចជ្រេីសរេីសយកការកុហកព្រោះមិនចង់ឲមិត្តបារម្ភ)Jimin: ឯងនេះកុហកមិនសមសោះ! !យេីងធ្វេីមិត្តភក្ដិឯងជិត10ឆ្នាំ យេីងមេីលដឹងណាមិនមែនគ្រាន់តែឈឺក្បាលឯងយំដល់ថ្នាក់នឹងទេ? ? ឆាប់ប្រាប់យេីងមកក្រែងយេីងអាចជួយអីបានខ្លះ?
Ray: jiminតេីTae កេីតអីនឹង? ? (នាយដេីរមកឃេីញមិនស្រួលក៏ចូលមកសួរ)
Jimin: ខ្ញុំក៏មិនដឹងដែរTae មិនព្រមប្រាប់សោះ
Ray: តេីមានរឿងអីឆាប់ប្រាប់យេីងមកTae? យ៉ាងណាក៏យល់ថាពួកយេីងជាមិត្តឯងដែរ! !
Tae: គឺ....ហឹក! ! ហឹក! !
Ray: ឈប់យំទៅ! ! ហេីយសម្រួលអារម្មណ៍ដកដង្ហេីមមួយៗ(នាយនិយាយពន្យល់រាងតូចហេីយក៏យកដៃទៅជូតទឹកភ្នែកឲរាងតូចតែភ្លាមនោះ...)
ឌឹប...! !
Jungkook: ឆាប់យកដៃដ៏ស្មោគគ្រោករបស់ឯងចេញពីមុខរបស់Tae ភ្លាមទៅ(រាងក្រាស់តាមមករករាងតូចឃេីញអញ្ចឹងទ្រាំមិនបានក៏ហក់មកដាល់rayមួយដៃយ៉ាងខ្លាំងធ្វើឲ្យគេបែកមាត់ហូរឈាមមករហាម)
Tae: Ray!!! មានឈឺខ្លាំងទេ (គ្រាន់តែឃេីញបែបនេះភ្លាមរាងតូចក៏ស្ទុះទៅជួយគ្រានាយ)
Jungkook: Tae នេះ...អូនយកវាសំខាន់ជាងបងមែនទេ? ? ទេីបតែស្គាល់គ្នាបានមួយថ្ងៃអូនជឿជាក់វាជាងបងមែនទេ? ? (ឯរាងក្រាស់វិញសឹងតែមិនជឿនឹងភ្នែកក៏សួរទៅនាយតូចជាសង្សារ នេះគេទុកចិត្តអាម្នាក់នឹងជាងខ្លួនមែនទេ? ? )
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Açãoរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021