ថ្ងៃបន្ទាប់នៅក្នុងភូមិគ្រឹះត្រកូលគីម ស្ថានភាពពេលនេះគឺពិតជាស្ងប់ស្ងាត់ល្អព្រោះលោកស្រីនឹងលោកប្រុសគីមបានចេញទៅធ្វេីការងាររបស់ពួកគាត់អស់ហេីយនៅឡេីយតែគូស្នេហ៍មួយគូដែលកំពុងតែគេងឱបគ្នាយ៉ាងណែនប្រៀបដូចជាខ្លាចអ្នកណាបំបែក រនោករនាលជាមួយគ្នាពេញពូកយ៉ាងមានក្ដីសុខជាទីបំផុត ។ ត្របកភ្នែកក្រាស់ខ្មឹកអមដោយរោមចិញ្ចេីមខ្មៅក្រឹបបានសន្សឹមៗចាប់ផ្ដេីមបេីកឡេីងព្រោះតែពន្លឺព្រះអាទិត្យចាំងខ្លាំងពេកបង្កជាហេតុរំខានដល់នាយដែលកំពុងតែគេងលក់យ៉ាងស្កប់ស្កល់ដោយមានតែខោខ្លីមួយជាប់នឹងប្រាណសូម្បីតែអាវយឺតស្ដេីងមួយលេីខ្លួនក៏គ្មានដែរ ក្រោយពីបានភ្ញាក់ពីដំណេករាងក្រាស់ស្រវ៉ាទាញកាយតូចដែលកំពុងតែបិទភ្នែកសម្ងំគេងនៅជិតខ្លួនយកមកត្រកងជាប់ទ្រូងញញឹមបណ្ដេីរគយគន់សម្រស់របស់ប្រពន្ធបណ្ដេីរ បេីជាតិនេះនាយមិនបានយកក្មេងម្នាក់នេះមកមេីលថែរទេជីវិតរបស់នាយក៏ប្រហែលជាគ្មានន័យដូចពេលនេះដែរ ដោយទ្រាំនឹងសម្រស់សែនល្អឥតខ្ចោះទោះបីពេលគេងនេះមិនបាន នាយក៏ឱនចុះទម្លាក់បបូរមាត់ពណ៌ក្រហមព្រឿងៗផ្អឹបទៅលេីបបូរមាត់ពណ៌សុីជម្ពូរស្ដេីងរលេីបរលោងមួយទៀតទុកជាការដាស់ទៅកាន់សំណព្វថ្លេីមប្រម៉ាត់របស់នាយ ថេីបប៉ុននេះមិនអស់ចិត្តអណ្ដាតសេីមចាប់ផ្ដេីមកិច្ចការរបស់គេទាំងព្រឹកព្រលឹម វាចូលទៅក្នុងមាត់មួយទៀតដេីម្បីជួបគ្នារបស់វា គ្រលាស់គ្រលែងផ្ដោះផ្ដង ប្ដូរទឹកមាត់ឲគ្នាក្រេបយកជាតិផ្អែមយ៉ាងរោលរាល ការថេីបមួយនេះកាន់តែក្ដៅគគុកទៅព្រោះតែជំនាញថេីបរបស់រាងក្រាស់ពិតជាប្រសេីរជាងមុនឆ្ងាយណាស់ កាលដែរត្រូវលោកប្ដីថេីបបែបនេះរាងតូចក៏ស្ទុះកន្ត្រាក់ភ្ញាក់ឡេីងព្រោះតែជិតអស់ខ្យល់ដោយសារតែប្ដីបឺត ! រាងក្រាស់ឃេីញប្រពន្ធជិតអស់ខ្យល់បែបនេះក៏សុខចិត្តដកបបូរមាត់មកវិញសិនព្រោះតែគេមិនចង់ធ្វេីបាបរាងតូចនោះទេ....Tae : ហឹស.....ហឹស! ! បងធ្វេីស្អីនឹងជុង...អូនសឹងតែផុតដង្ហេីមទៅហេីយ! !
( គ្រាន់តែរាងក្រាស់ដោះលែងមាត់របស់គេឲមានសេរីភាពវិញភ្លាម រាងតូចដកដង្ហេីមឡេីងញាប់ស្អេកព្រោះតែហត់ខ្លាំងពេក រាងក្រាស់បឺតជញ្ជក់មិនឲគេដកដង្ហេីមបានសោះ គេសឹងតែលែងបានឃេីញមុខប្ដីនៅមុននេះបន្តិចហេីយ ថេីបអីណាក៏ថេីបបិះនឹងស្លាប់ប្រពន្ធទៅហេីយ )
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Actionរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021